nokıa n8 navigasyon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokıa n8 navigasyon
merhaba arkadaşlar nokıa n8 aldım bir sorum olacak size bilen biri yardımcı olursa sevinirim
n8 de navigasyonu her açtığımda internete bağlanıyor internete bağlanmadan navigasyonu kullanamayacakmıyız normal navigasyonlarda buna gerek olmuyor bildiğim kadarıyla yani navigasyonda internete bağlanacaksa bu işin bşir espirisi kalmıyorki bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim saygılar
 
ayarlar -> uygulama ayarları -> konumlama-> konumlama yöntemlerinde sadece tümleşik gps seçili olmalı ayrıca haritalara girdiğinizde ayarlardan interneti çevrimdışı yaparsan olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...