Nokia Mağaza hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Mağaza hakkında



sizdede böyle abuk subuk yazılar çıkan oldu mu ?
 

iyavuzoz

Üye
kendileri yazmıyolar mı onları
 

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi
evet ama bi yanlışlık olmalı mavi yerde o saçma yazılar değil indir yazması gerekiyor
 

iyavuzoz

Üye
oraya dikkat etmedim bende yok öyle bi sorun ama telefonu ilk aldıgım zamanlar şarjı bitmeye yakın yazılar falan değişiyodu
 

'Sefer

Üye
    Konu Sahibi
sorun bende galiba bi silip yükleyeyim bari
 

[ENGİN]

Üye
menüde magaza ikonu ingilizcemi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...