Telefon Tavsiyesi Nokia Lumnia 920 vs. Galaxy note II

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

met1234

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumnia 920 vs. Galaxy note II
Arkadaşlar 2 telefon arasında kaldım note daha iyi gibi ama lumniayı aklıma sokkan Win8 olması ve Beast Audio ses kalitesi.
Düşüncelerinizi bekliyorum.
 

Türe

Üye
Tabiki note 2. Ha ayrıca beats audio kalitesi 920 de değil htc 8x de
 

MertcaN9

Üye
tasarım şıklık arayüz için lumia 920 derim ki arkasında dünyanın en büyük yazılım firması var destek de çok sağlam gelir ve de tabi ki kamera. bu nedenlerden dolayı l920 alınır ama note II de bugün inceledim çok sağlam cihaz harika bir his veriyor sıkıcı android tasarımı ve arayüzünün aksine biraz daha güzel ama kaba bir cihaz. bence senin keyfine ve tercihine kalmış bir olay söyleceğim şu iki iki güzel cihazdan hangisini alırsan al keşke diğerini alsaydım demez yani pişman olmazsın
 
lumia 920 gerçekten harika bir telefon ama note 2yi biraz kullandıkrtan sonra lumia 920yi boş bir telefon olarak görürsün. lumia uygulama açısından yeterli olsa daha iyi olabilir. ama note 2 de ne ararsan var. bu benim kişisel yorumum. kişiden kişiye değişebilir tabi
 
Tepkiler: Türe

MertcaN9

Üye

boş biraz ağır oldu sanırım kamera olarak şu an rakipsiz gece çekimlerinde lumia 920 ve de arayüz olarak ta hiç bir sıkıntısı yok uygulama konusuna gelince de her yerde açıklama yapılıyor dikkat edersen senin şu an bu mesajı attığın yazılım var bu telefonun arkasında emin ol en iyi oyun ve uygulamalar gelecektir bu telefona microsft dan bahsediyoruz sonuçta
 

Türe

Üye

biri hariç hepsine katılıyorum mertcan. Da kime göre neye göre dünyanın en büyük yazılım şirketi ? Hangi kritere göre ölçülmüş ? Yoksa sana göre mi ?


- - - Eklendi - - -


Microsoft'u gözünde fazla büyütmene lüzum yok Küçük demiyorum ama telefon piyasasında Apple olmasa şu an nokia tekelinde sürünüyorduk Kamerası sadece video ve gece çekimlerinde süper gündüz çekimleri berbat
 
yok abi yani boş derken uygulama açısından baya boş yoksa benim favori beğendiğim cihazlardan biri sadece note 2 nin daha üstün olduğunu belirtiyorum. arayüz olarak da kişiye bağlı uygulama olarak da inşallah dediğin gibi yükseltirler sayısını
 

Kerim.

Üye
2cihazida kullandim. Kesinlikle Note2 diyorumama lumia ninda kendine gore artilari var tabi
Bu arada yine tartismalar cikacak
 

MertcaN9

Üye

kime göre olduğunu mu tartışacağız peki soruyorum şuan bilgisayarı hangi sistemde kullanıyorsun yada şöyle sorayım hayatından microsftu çıkar geriye ne kalıyor ? pc de kullanınca oh ne ala telefona gelince 5 para etmez mi bu işler yoksa


- - - Eklendi - - -


kamera dışında NOTE II bencede bariz üstün ama renkler ve zevkler tartışılmaz denen kısma gelirsek te bence tasarım olarak da lumia iyi note biraz kaba gibi


- - - Eklendi - - -


kamera için güncelleme gelecek
 

Türe

Üye

çok düz mantıklısın kusura bakma
 

MertcaN9

Üye


Kibirle alakası yok ama taş atacaksan dürüst olmanı öneriyorum

ben dürüstüm ben açıkça fikirlerimi belirtiyorum ama kinaye yapmıyorum ben şu an yazılım devi diyorum nedenini de söylüyorum sende saçma buluyorsan nedenini söylemen lazım doğru değil mi.
 

Türe

Üye


ben dürüstüm ben açıkça fikirlerimi belirtiyorum ama kinaye yapmıyorum ben şu an yazılım devi diyorum nedenini de söylüyorum sende saçma buluyorsan nedenini söylemen lazım doğru değil mi.

Saçma bulduğumu söylemedim lafımı yanlış aksettirmezsen sevinirim. Sadece en büyük yazılım şirketi olmadığını söyledim. Neymiş o olmasa telefonun önemi vs vs. bırakın efendim bu işleri. Siz müneccim misiniz ki biliyorsunuz bunları ??
 
tamam beyler boşverin tartışmaya gerek yok
 

MertcaN9

Üye

müneccim geleceği gördüğünü iddaa edene denir ben sadece verilen demeçlerden yola çıkarak şu an hepimzin kullandığı yazılımın bilgasayarın temelini oluşturan yazılımın oyun ve uygulama olarak mobil platforma gerekli desteği vereceğini söyleidm
 

Türe

Üye

Olmazdı diyorsun arkadaşım demek ki görmüşsün geleceği sen pc olmadan Her neyse uzar gider. Dünya çapında yapılan çalışmalara baktıktan sonra tez üretmek en doğrusu.-senin için elbette-
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...