Nokia LUMİA S

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia LUMİA S
Akıllı cep telefonu pazarındaki iddiasını Windows Phone 8 işletim sistemli akıllı cep telefonu modelleriyle birlikte arttırmayı amaçlayan Finlandiya kökenli Nokia firması, bu yılın son çeyreği içerisinde Windows Phone 8 platformuna destek sağlayan yeni akılısıyla birlikte karşımıza çıkmayı amaçlıyor.

İddialara göre bu akıllı cep telefonunun isminin Nokia Lumia S olması beklenilirken, 1.5 GHz frekans hızında çalışan çift çekirdekli Snapdragon S4 işlemcisi, 4.5 inç genişliğindeki 720 x 1280 piksel çözünürlüklü Clearblack HD dokunmatik ekran, 41 MP çözünürlüğündeki kamera, 2 GB kapasitesindeki RAM bellek, 32 GB dahili hafıza ve Bluetooth v4.0 teknolojisi gibi detayları içereceği düşünülüyor.

Nokia böyle bir cihazı 2013 MWV de lanse ederse mobil pazarda büyük bir atılım yapıp liderliği tekrar ele alabilir.. Böyle bir cihaz hakkında yorumlarınızı merakla bekliyoruz..

İyi forumlar..

http://www.maxicep.com/resim/Nokia-Lumia-S-500x281.jpg
 
Tepkiler: Cezzbedici3

papakudioflu

Emekli Yönetici
Can resim olmamis.

---------- Eklendi @ 13:29:15 ---------- Yazıldı @ 13:26:22 ----------

 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi operada yapamadım yav masaüstü görünümde ekledim tamam a basıyorum tepki vermiyo hırt Sen bir el atıversen.

---------- Eklendi @ 13:30:22 ---------- Yazıldı @ 13:29:37 ----------

Hay Allah razı olsun Çıktım geliyorum bu arada abi
 
Böyle bir cihaz varmı gerçeten ''S'' olarak
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eyvallah. Ne diyorsun abi bu cihaz milletin beklentisini karşılar mı
 

hayırdır buluşuhormusunuz ?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Aynen kardeşim

Bu arada cihaz henüz resmiyet kazanmış değil ama herkesin Nokia dan beklentisi böyle bir cihaz yapması.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Conceptler genelde biraz abarti oluyor. Islemci tamam zaten beklenilen islemci buydu bir ihtimal 1.7ghz s4 olabilir ama ramin 2gb olacagini sanmiyorum ayrica nokianin 4.3" ten buyuk ekran yapicagini da sanmiyorum
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
video için mi abi ?

Yok abicim muhabbet sohbet için daha gelmedi cihaz videoya da az kaldı kısmetse

Ali abi Nokia n9 da 1 gb ram kullandı bunda 2 gb kullanabilir gibime geliyor bana.. 2160p video kaydı fena yalnız tek videoda kota pert
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bu arada 9mmlik bir telefona 41mp pureview entegre etmek imkansiz.

---------- Eklendi @ 13:40:05 ---------- Yazıldı @ 13:38:37 ----------



Yok abicim muhabbet sohbet için daha gelmedi cihaz videoya da az kaldı kısmetse

Ali abi Nokia n9 da 1 gb ram kullandı bunda 2 gb kullanabilir gibime geliyor bana.. 2160p video kaydı fena yalnız tek videoda kota pert

Tek videoyu birak uc dort resimde mortingen olur kotalar.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi bu bobfreking bildiğim kadarıyla Nokia da çalışıyor.. Belki purewievi sensörsüz yazılım olarak enjekte ederler işler değişir o zaman bekleyelim 2013 MWC ye gitsek mi ne etsek
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
abi bu bobfreking bildiğim kadarıyla Nokia da çalışıyor.. Belki purewievi sensörsüz yazılım olarak enjekte ederler işler değişir o zaman bekleyelim 2013 MWC ye gitsek mi ne etsek

Barcelonaya ucak bileti bu cihazdan birkac tane alir
 
Yapılsa patlama yapar bence. Kesin bu cihazı alırdım.
 

doctorrr

Üye
yok kalsın aga ona vereceğem paraya eve koltuk döşetirim
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Prodigy de hemen hemen aynı abi ama o da harika yıl sonunda çıksa bize gelişi öbür yılın ortalarını bulur 900 ü de değiştirme vakti gelir

Abi uçak bileti bi kampanyaya falan denk geliriz bakarsın
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Prodigy de hemen hemen aynı abi ama o da harika yıl sonunda çıksa bize gelişi öbür yılın ortalarını bulur 900 ü de değiştirme vakti gelir

Abi uçak bileti bi kampanyaya falan denk geliriz bakarsın
Prodigy gibi bir cihaz ciksa seneye hazirana da ona video cekeriz can