MrCommanDTr
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
abi operada yapamadım yav masaüstü görünümde ekledim tamam a basıyorum tepki vermiyo hırtSen bir el atıversen.
---------- Eklendi @ 13:30:22 ---------- Yazıldı @ 13:29:37 ----------
Hay Allah razı olsunÇıktım geliyorum bu arada abi
video için mi abi ?
Yok abicim muhabbet sohbet için daha gelmedi cihaz videoya da az kaldı kısmetse
Ali abi Nokia n9 da 1 gb ram kullandı bunda 2 gb kullanabilir gibime geliyor bana.. 2160p video kaydı fena yalnız tek videoda kota pert
abi bu bobfreking bildiğim kadarıyla Nokia da çalışıyor.. Belki purewievi sensörsüz yazılım olarak enjekte ederler işler değişir o zaman bekleyelim 2013 MWC ye gitsek mi ne etsek
Yapılsa patlama yapar bence. Kesin bu cihazı alırdım.
Prodigy gibi bir cihaz ciksa seneye hazirana da ona video cekeriz canProdigy de hemen hemen aynı abi ama o da harika yıl sonunda çıksa bize gelişi öbür yılın ortalarını bulur 900 ü de değiştirme vakti gelir
Abi uçak bileti bi kampanyaya falan denk geliriz bakarsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?