suu_26 Üye herşey güzel de hangi tel programları acaba ben n 70 kullanıyorum yüklemeye çalıştım işlem hatası diyor :?
herşey güzel de hangi tel programları acaba ben n 70 kullanıyorum yüklemeye çalıştım işlem hatası diyor :?