nokia garanti hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
nokia garanti hakkında
arkadaşlar nokia 6700 slide marka telefonum bozuldu 07.05.2012 tarihinde garantiye yolladım daha haber yok 3 ya da 5 sefer gittim her seferinde 1 ay içinde gelcek dediler ama daha gelmedi.bildiğim kadarıyla 30 gün içinde gelmezse yenisini vermek zorundalar acaba bu 30 günün içinde cumartesi ve pazar da var mı ?
 

[ENGİN]

Üye
30 degil 20 iş gününe düşürüldü yasayla tüketici hakem heyetine serviş fişiyle başvurup hakkını arayabilirsın.
 
Tepkiler: seyyid70
konunuz yanlış yerde
Ayrıca cumartesi,pazar sayılmıyor iş günü sayılıyor
Çok fazla başından atlatırlarsa,tüketici haklarına baş vurup daha etkin sonuç alabilirsiniz
 
Tepkiler: seyyid70
tüketici mahkemesine git parayı paşa paşa al
 
Tepkiler: seyyid70
aynen öyle yap kardeşim.
 
Tepkiler: seyyid70

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yani yolun mahkeme yolu. Umarım alnının akıyla çıkarsın.
 
Tepkiler: seyyid70
Arkadaslara Katiliyorum .. Git Baqir Caqir .. Onlar Ancak O Dilden Anliyorlar .!


 
Tepkiler: seyyid70

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
ama ben bayiden hiç belge vs almadım gittim teli verip geldim ispat isterlerse napcam ki neyse ben pazartesi gidip konuşuyum bayii ile
 

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
aslında bayi pek sorun çıkarcak gibi değil onlarda kayıt vardır ben bi ara sormuştum yenisini verirler mi diye verebilirler demişti neyse artık şansımı denicem belki parayı alırım ama aldığım fiyat neyse onu alırım 1 kuruş aşağı verirlerse teli alırım DD
 
Faturada ki ücreti öderler
isteğini dilekçeyle belirtmen lazım.
Parasını mı yoksa ürünün sıfırını mı istiyorsun diye
 

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
telefon geldi ...... ler son anda gönderdi bende alıp geldim daha da garantiye yollamam.ilginiz için teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...