nokia fp2 3.5g sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia fp2 3.5g sorunu
arkadaşlar edgedeyken sorun yok. 3.5g ye geçince kopmalar kesilmeler oluyor duruyor sonra yeniden başlıyor fp2ye geçince başladı sorun nedir sizce? cihazım 603
 
kardeş bendede 603 var.bulundugun yerde 3g tam cekmiyorsa baglantı 2g ye gecer bu gecisler arasında baglantı kopar. Birde 3g yi kapatıp kullanmayı dene hem şarjında uzun gider
 

ANIL

Admin
Evet niye onu verdiysem sorunun wifi ile alakası yok
 
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar yardımcı olabilecekler?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...