Nokia E7 İsteyen Bana Danışabilir.

    Konu Sahibi
Nokia E7 İsteyen Bana Danışabilir.
Nokia E7 İsteyen Bana Danışabilir.Telefonumu satıyorum çok temiz ilanımla ilgilenmek isteyenler bana buradan ulaşabilir her türlü sorularıza cevap verilir
 

caglar b

Üye
pahalı satıyorsun 450 falan desen bi ihtimal alıcı çıkar hem zaten sıfırı ne kadarki
 
Tepkiler: kedi006
    Konu Sahibi
Ciddi alıcı çıkarsa fiyatta indirim yaparım.
 
bak bu da 606TL ama sıfır
 
Tepkiler: kedi006

messevim

Üye
aklımda e7 almak var aslında. ama sen çok pahalıya satıyorsun. ciddi alıcılara indirim yapılır diyorsun ne kadar yapabilirsin ki 570 ten ?
 

MaxipmaN

Üye
450 eder en fazla
 
Tepkiler: kedi006

Anil-D

Üye
millet elde cıkarıyo telefonu
 

bayon

Üye
adamın telefonu tertemiz daha ekran koruyucusu duruyo bu fiyata satmakta haklı yani
 

OPC

Üye
Telefon temizmiş yeni format atılmış o da belli Ama fiyat yüksek gibi biraz
 
istediği kadar temiz olsun o artık 2.el
 

messevim

Üye
adamın telefonu tertemiz daha ekran koruyucusu duruyo bu fiyata satmakta haklı yani

30 tl daha koyulup sıfırı almak var. cihazın temizliğine birşey diyemeyiz. ama malesef ikinci el piyasasına göre değerlendirmek gerekiyor.

- - - Eklendi - - -


zaten n8 im var. bana fiziksel klavyeli telefon lazım


- - - Eklendi - - -

istediği kadar temiz olsun o artık 2.el

aynen