nokia e52 almayı düşünüyorum?yorum lütfen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia e52 almayı düşünüyorum?yorum lütfen
arkadaşlar e52 almayı düşünüyorum...symbian olması ve şarjının iyi gitmesi alma sebebimdir özellikle....kullanışlımı. eksi yönleri nelerdir..hakkında bilgileriniz varsa alabilirmiyim.önerirmisiniz?
 

CABBAR

Üye
En büyük eksisi symbian olması. Tercih senin tabi ki
 
    Konu Sahibi
symbiandan memnunumn73 şimdiki tel....e72 nin klavye tuşlarıni hiç sevmedim)sıfır ne kadara alabilirim e52 yi
 
Sıfırı zor bulunur o telefonların.
 
sıfırını bulman çok çok zor. Teknoloji mağazalarına git, belki depolarda kalmıştır
 
selamlar..ben e52 kullanıyorum.öncelikle söyleyim öyle teknoloji takip edip samsunga i phone ye vs vs niyetlenmemistimtelefonu seçmeden önce ufak bi araştırma yaptım kendimce..istek ve zevkime uygun..s60 lara ılk geçişim bu telefon oldu zaten geçen sene aldım..arkadaşların belirttiği gibi çok dükkan dolaştım bulmak için..kullanıma gelince, şükür hiç bi sorun çıkarmadı..şimdilik..aldıkta sonra program yükleme telefonu tanıma vs sebebiyle format atmak zorunda kalmıştım ama tabiki acemiliği atana kadar..e52 hakkında kötü yorum da almamıştım zaten..eksi yönü var diyebileceğim bişey aklıma gelmiyor muhterem.. Sarjı da normal halde 3, 4 gün gidiyo bende, fazla kurcalamadıım zaman..dediğim gibi, aldığımdan beri kendine sövdürme, duvara çaldirma gibi bi istek de yaşatmadısenin seçimin tabi, yardımcı oldumsa ne mutlu..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...