Nokia e serisi hangisi iyidir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
Nokia e serisi hangisi iyidir
nokia nın e serisi nin en iyisi hangisidir.
söyle sıralayın.
1. şu 2. şu 3. şu 4. şu gibi
 
e72 tek geçerim.2.eli çabuk elden çıkar,telefon kullanışlı ve sağlam.ama nokia tavsiye etmem yarın öbürgün sorunla karşılaşırsan servisden ilgi göremiyosun
 

u_cosar

Üye
e66 güzel ve hoş görünüme sahip ayrıca işlevselliğide iyi
 

hoss

Üye
bu tarz telefonların babası blackberry markasıdır blackberry 8520 modelini öneririm
 

Starsley

E72
 

kadikoy

Üye
YENI E6 bekle hem Qklavye hemde dokunmatik..
 

Siyah.

Üye
    Konu Sahibi
ya ama siz hep e72 demişsiniz. diğer modeller kötümü. e55 var yarı klavyeli.
 

tuana66

Üye
e5 dıyorum baskasını tanımam
 
E72 yi kardeşim kullaniyor genel itibariyle telefon sağlamlik hissi verior kullanan adama. ancak yaninda verilen kilif bir aya kalmadan deforme oluor. bunun disinda iyi sayilabilir e serilerinin arasinda..
 
hoss adam nokia e serisinden hangisi iyidir diye soruyor sen gidip blackberry 8520 filan yazıyosun konuyla alakalı mı sence adam sana nokia soruyor.O 8520 ye nokia e72 ve e5 5 basar
 

cankat47

Üye
çift e55 kullanıcısıyım gayet memnunum e72 ile fazla farkı yok aksine kibar bi telefon
 

pRime.

Üye
1. E72
2. E52, E55 (ikisinin arasındaki tek fark E55'teki yarı klavyedir.)
3. E5
4. E75
Seneye bu telefonların yerini E6 modeli alacaktır.
E6


Daha büyük ekranlı bişey olsun dersen E7.
 

Kefelon

Üye
bencede blackberry bu tarsın babası bütceye çok uygun blackberry lerde var alırsan hemde bir havanda olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...