Nokia Değil, Jolla..!

Seglopsi

Üye

her isin yetenekle alakali olduguna inanan birisiyim. bilgisayar konusunda ne kadar yetenekliysen linux'u ogrenmede de o kadar yetenekli olursun. eger gercekten ogrenmek istersen bu isi ilk tavsiyem hard diskine veya usb bellegine linux bir isletim sistemi kurman hangisi oldugu fark etmez bol bol kurcalamandir. (donanimsal etkiler disinda) tabiki n9'da boyle bir cihaz. saf linux cekirdegi iceren, son cikan linux kernelinin yarim saat surmeden istenirse port edilebildigi harmattan isletim sistemi olan, arm tabanli bir cep bilgisayaridir. linux kullanmayi bilen birisi icin n9 kullanmak, cok keyifli birsey. bir bilgisayar dergisinden ilk defa yillar once (2004-2005 olabilir) pardus'un boot edilebilir bir cd sini aldigimdan beri linux'a merak sarmistim. kullanmadim ama surekli arastirdim ogrendim. n9'u aldigimda ise sadece 2 hafta degisik geldi hersey bana, sanki bircok seyi biliyor gibiydim. kisacasi simdiden linux'u ogrenmeye baslayin. windows gibi bir donanim somurucusu sistem kullanmak yerine linux'u her zaman tercih etmisimdir. microsoft office port edildiginde de windows'a hicbir sekilde ihtiyacim olmayacak desem yeridir.