Nokia Değil, Jolla..!

çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler ülkemizde bir gelsede alsak şunu ya
 

fLuke!

Üye

[ENGİN];6254668' Alıntı:
Samsung derken tizen'i kasdetti sanırım ve öylede görünüyör


Şunu düşündüm.Son kullanıcı androidde bulduğunu(uygulama, oyun) burda da bulursa Samsung'un satışları tökezleyebilir.Ayrıca Tizen, Ubuntu, Firefox OS ya da bb10'la da sonuna kadar kapışır gibi.
 
Almayı düşünüyorum bu telefonu. Türkiye pazarına bir girsin yeterli
 
Tepkiler: BLasTeaR

pRime.

Üye





Şunu düşündüm.Son kullanıcı androidde bulduğunu(uygulama, oyun) burda da bulursa Samsung'un satışları tökezleyebilir.Ayrıca Tizen, Ubuntu, Firefox OS ya da bb10'la da sonuna kadar kapışır gibi.

aynen kardeşim.

- - - Eklendi - - -

[ENGİN];6254668' Alıntı:
Samsung derken tizen'i kasdetti sanırım ve öylede görünüyör

evet abi onu düşünmedim.
 

pRime.

Üye
çalışıyorlardır. Ubuntu ve tizen ekiplerinden de pek ses gelmiyor mesela
 
arayüze alışmamız gerekecek.bana meego'yu kullanmama rağmen bir tuhaf geldi
 

pRime.

Üye
nexus 7, n950 ve jolla cihazı:
 

mcnpl4

Üye
benim telefona da portlansaydi keske dicem de bu sefer kendi telefonlari satmicak
 

Seglopsi

Üye
nexus 7, n950 ve jolla cihazı:

en guzeli n950 gibi duruyor. cihazlardan birini sec deseler kesin n950'yi secerim

aslinda cpu ve gpu'yu guncelleyip benzer bir cihaz tasarlayabilirdi Jolla. zaten n9'da eski MeeGo calisanlarinin tasarimi. Bakmayin Lumia'larla begenildigine.
 
Tepkiler: n000k

tapatalk

Üye
Abi simdi bu sistem nexus7 için mi hazirlanmis yoksa sahte mi? Ozaman diğer nexuslarda da calistirirlar bu sistemi

- - - Eklendi - - -

Bu arada ubuntu touch OS un 0.3 surumu cikti ve gayet akici
 

Seglopsi

Üye
Abi simdi bu sistem nexus7 için mi hazirlanmis yoksa sahte mi? Ozaman diğer nexuslarda da calistirirlar bu sistemi

- - - Eklendi - - -

Bu arada ubuntu touch OS un 0.3 surumu cikti ve gayet akici
nokia n950 icin de yapilmadi ama nokia n950 uzerinde gorunuyor. nexus7 icin de yapilmadi demek ki tablet modelleri de gelecek gibi gorunuyor Jolla'dan. bu ihtimali de nexus7'de deniyorlar.

suan sadece kendileri denedikleri icin n9'da, n950'de, nexus'da cartta curtta calismis bir onemi yok. imajini cikartmayacaklar ne de olsa. xda'daki gelistiriciler sifirdan baslayacak port etmeye. n9/50 icin ise taban ayni oldugundan port isi dakikalarda biter muhtemelen.
 

tapatalk

Üye
portlansında o sıkıntı değil bolluk iyidir. bide bişey sorucam sen g.nexus için samsung tizen çıkartıcak demiştin ama ben öyle bi belge haber bişey bulamadım sen nerde gördün?
 

Seglopsi

Üye
portlansında o sıkıntı değil bolluk iyidir. bide bişey sorucam sen g.nexus için samsung tizen çıkartıcak demiştin ama ben öyle bi belge haber bişey bulamadım sen nerde gördün?

galaxy nexus, s2 hd / tizen gelistirici cihazi ve galaxy s3'te deniyorlardi tizeni.


- - - Eklendi - - -

hatta deneme surumlerinin imajlarini da yayinliyorlar diye biliyorum. gormustum de n9'la alakasi olmadigi icin ilgilenmedim.
 

tapatalk

Üye


galaxy nexus, s2 hd / tizen gelistirici cihazi ve galaxy s3'te deniyorlardi tizeni.
xda da konu açtım adamlar şöyle dedi google nexuxların büyük bir kısmını geliştirice dağıttı samsungda tizeni nexusa vererek geliştiricilerden yararlanmak istiyo gibi bişeyler dediler
 

Seglopsi

Üye
xda da konu açtım adamlar şöyle dedi google nexuxların büyük bir kısmını geliştirice dağıttı samsungda tizeni nexusa vererek geliştiricilerden yararlanmak istiyo gibi bişeyler dediler
olabilir suanda tizen 2.1'di galiba son surum, bu 4 cihazda calisiyor.
 

pRime.

Üye
o nexus 7 bir çalışana ait sanırım. İşin içinde olanlar cihazlarına portluyorlar.