nokia dan gelen mesaj

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
nokia dan gelen mesaj
güleyim mi ağlayım mı

Ipucu: Gelen, giden ve cevapsız cagrilerin kaydina mi erismek istiyorsunuz? Ana ekranda, Ara'ya basin sonra yesil yanitlama dugmesine dakunun.

 
hadi bu mesajı 100 liralık 200liralık basit telefonlara gönderiyorsunda N8 gibi teknoloji canavarına ne gönderiyorsun N8i alan adam zaten teknolojide artık belli noktalara gelmiş kimselerdir yani hakkaten komedi ya
 

cabal21

Üye
    Konu Sahibi
ya onu bırak zaten telefonun türkçe yazılımnda ipcular devamlı bildiriliyor kendiliğinden. bide mesaj olarak yollamanın ne anlamı var
 

Anußis

Üye
iyi ya bana o kadarda saçma mesaj gelmemiş banada bugun ;

medyanızı TV'ye bağlayın . büyük ekranda fotolarınızı ve videolarınızın keyfini sürün diyor .
 

mozerto

Üye
bu mesajlar size nokia'ya kayıtlı osn teteflonunuz baz alınarak gönderilmekte. ondan dolayı garip karşılamayın )
 
iyide ben n8'i güncelledim my nokiada
 

TheORCUN

Üye
Haa baa da belio. Günaydın yeni mi farkettin diye mesaj atıyorum gitmiyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...