[Nokia] Conversations v3.1 S60v3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Nokia] Conversations v3.1 S60v3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[Nokia] Conversations v3.1 s60v3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA [noss_bar]
Sohbet ve mesaj uygulamasıdır.




Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Bir beğen butonuna tıklamak çok zor olmasa gerek tabiki gerçekten beğendiyseniz...​


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: iatis, nazif03, DeDeKiSs ve 1 kişi daha
Uzun zaman sonra s60v3'e Türkçe uygulama.Teşekkürler
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
S^3 kullananlar uyanık hep istekte buluyor s60v5 ve s60v3 uyuyor ben ne yapabilirim kullanmadığım sistem için durupdururken uygulama çevirecek değilim
 
[COLOR=""][SIZE=""]s'a kardeşim bu uygulamaya giremiyorum neden[/SIZE][/COLOR]
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu uygulama S60v3 yani senin n8 in dedesi bunu kullanabilir Dede=n73 n95
 

SHS

Üye
eline sağlık
 
deneyelim bi, teşekkürler

- - - Eklendi - - -

e72 de calismadi, emegine saglik yinede
 

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
v3 sistemler için bir uygulamadır. uygulama imzasızdır hack gerektiriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...