Nokia Carla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gelsin gelmesin fark etmez. O gelene kadar telefonu değiştiririz zaten.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben 2 sene 701 le giderim sonra cuppa Lumia
 
carla dediniz de aklıma geldi. Romdump aldım Pureview 808'den. Browser portlamaya çalışacağım.
 

KxTR79

Üye
bence bir kaç ay içinde fp1 gelir sene sonuna fp 2 2013 basıda olabılır.sonrada yazın falan belki çıkarsa carla gelir hayırlısı
 
romdump'ı paylaştım daily'de. Bakalım yapabilecekler mi. Ben de deniyorum.
 
Eski mesajlara bakıyorum da ne kadar heyecanlı bir şekilde bekliyormuşuz. Ey nokia bu insanların beklentilerini boşa çıkarmak ne oluyor.


Hani güncellemeler z'ye kadar sürecekti? Noldu?
 
carla fp1 yerine donna fp2 yerine geçti.symbian telefonlar bundan sonra böyle büyük güncelleme almayacak.diye biliyorum.

- - - Eklendi - - -

konu hortmuş
 

Polymath

Üye
mod arkadaş msjlari sileceğine konuyu kitle veya sil daha iyi olur.
 

ANIL

Admin
Yeni güncelleme haberlerini diğer konulardan takip edebilirsiniz.
Keyifli forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...