Nokia C7 Delight V6.3

Eski versiyon bu sitesine gir oradan yeni versiyonu kurabilirsin. Ses sorunu bu versiyonda varda yeni versiyonda naptılar bilmiyorum. Ama sitede mod vard kur düzelir.
site nerde? mod nasıl kurulur ben sadece yazılım atabiliyorum yardımcı olursan sevinirim
 
Restarti nasil yapiyorsun ? Once kapat sonra geri basili tutarak acmayi dene
 

Hasand.

Üye
6.4 yükledim ama telefon restart yaptığımda ekran teke düşüyor(orjinal tek ekran hani o kadın olan)

6.4 yükledim ama telefon restart yaptığımda ekran teke düşüyor(orjinal tek ekran hani o kadın olan)
format attarsan öyle olur reboot(YENİDEN BAŞLATMA) YAparsan sorun olmaz ben de sorun yok C7-00
 
Arkadaşlar anlatamdım herhalde 6.4 ü yükledim kendime göre ayar yapıp menü uluşturduğumda yani 3 tane giriş ekranı yapıyorum kendime göre.kapat aç veya restart yaptıktan sonra giriş ekranlarım siliniyor.orjinal olan kadın resimli ekran kalıyor tek.Birde bu cfw de ''Power Keys v1.0.1 Symbian^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA [noss_bar].sis'' program kurulamıyor hata mesajı ile sonlanıyor..bu sorunlarla karşılaşan veya çözümünü bilen varmı? Hızlı gibi ama şu girişleri silmezse iyi olacak.Menü yüzünden DustoJniK Belle Refresh ne döneceğim.
 

Hasand.

Üye
dead flash at
 
rompatcher da neler açık soylermisin
 

pzero

Üye
phoenixle kurulumda hata veeriyor. yükleyemedim bunu.