Telefon Tavsiyesi nokia c6-01 yada nokia 603

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

manialog

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6-01 yada nokia 603
arkadaşlar emektar 5800 telefonumu yavaşlığı yüzünden satıp 603 yada c6-01 almayı düşünüyorum. 603 yeni olması daha iyi donanımı ve 1 ghz işlemcisiyle öne çıkıyor ama onun da kamerasına flash koymamışlar sağolsunlar . kullanan arkadaşlar kamerası nasıl özellikle gece çekimleri nasıl yazabilir mi?
c6-01 kamerası 8 mp ve led de olsa flasa sahip ve güncellemeyle belle olacak ama işlemcisi yavaş kullanan arkadaşların yorumları benim için kağıt üzerinde yazan özelliklerden daha değerli. Yorumlarınızı bekliyorum...
 
Bu devirde Symbian alma desem çok doğru olur sanırım?
 

manialog

Üye
    Konu Sahibi
İPHONE alsam pahalı android alsam kullanma şansım olmadı kullanabilir miyim rom falan yüklemek gerekiyormuş galiba tüm özellikleri kullanabilmek için symbian belle deneme fırsatım oldu hoşuma gitti aslında
 
İPHONE alsam pahalı android alsam kullanma şansım olmadı kullanabilir miyim rom falan yüklemek gerekiyormuş galiba tüm özellikleri kullanabilmek için symbian belle deneme fırsatım oldu hoşuma gitti aslında

Rom yüklemek şart felan değil.Telefonun hızını artırıyor rom.
 
ikisinden birini istiyorsan 603
 

bqtan

Üye
kullanmadım ama baya bir araştırdım 603 daha iyi eğer ikisnin ortak bir şeyini istiyorsan yani 603 ün donanımı ve c6-01 in kamerası, flashı, vodafon un 701 kampanyasına bak derim
 

covar

Üye
valla arkadaşım bende c6-01 var cokta memnunum telefondan c603 de neymiş flas yok 5 mp kamera c6-01 ile karşılaştırılmaz bile o zaman nokia c701 de nokia n8 den daha iyidir sizin sölemenize göre
 
bir flaş seni 603 almadan alı koyamaz bence 603 kat kat daha iyi derim bende c5-03 var flashlık hiç birşeyim olmadı daha en azından benim için öyle kamera 5mp onunda gayet güzel.
 
Nokia c6-01 i inceledim özellikleri çok güzel bende almayı düşünüyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...