SezginKeskin7
Üye
-
Konu Sahibi
-
c7 alacağına 100 daha koy n8 al vs vs bu böyle gider. ben c6-01 kullanıyorum gayet memnunum bi sorununu görmedim daha ama çok foto çeken biriysen otofokusu yok c6-01in o kötü bi özelliği. onun dışında hd videosu filan gayet güzel. oyun program vsleri iyi çalıştırıo haritaları filan normal bi sorun çıkarmadı sağolsun (: çok kişide de yok tavsiye ederim.
yani benim için ekran boyutu küçük. o yüzden önerdim...
640x360 olan pixel sayısı, o 3ünde de aynı. Ekran boyutu N8 ve C7 de 3,5 inch iken C6-01 de 3,2 inch. Çok küçük bana göre...
C7 ve N8 modellerine nazaran bir kaç özelliği eksik olsada en az onlar kadar kullanışlı bir telefon bizzat kendim kullanıyorum şubat ayında aldım.Tek sıkıntım müzik aktarma onunda c6 ile bir alakası yok zannedersem klasör klasör listemek istiyorum oda olmuyor.Birde dahili belleği düşük 540mb ama harici belleği yüksek alırsın olur biter bende tek el kullanımı için çok ideal diğerleri gibi 2 elini kullanmana gerek yok dokunmatiğin keyfini almak için sağ baş parmak yeterli
arkadaşa katılıyorum fotoğraflarla işin yoksa rahatsın ama benim tek dert yandığım özelliği o, otofoks var mı diye araştırmayı bile unuttum bianda aldım zaten kasımdan beri kullanıyorum çok kullanışlı c7 den en ufak farkı yok sadece otofoks ve ekran boyutu ama 150 tl vermektense c6-01 iyidirc7 alacağına 100 daha koy n8 al vs vs bu böyle gider. Ben c6-01 kullanıyorum gayet memnunum bi sorununu görmedim daha ama çok foto çeken biriysen otofokusu yok c6-01in o kötü bi özelliği. Onun dışında hd videosu filan gayet güzel. Oyun program vsleri iyi çalıştırıo haritaları filan normal bi sorun çıkarmadı sağolsun (: çok kişide de yok tavsiye ederim.
Ekran daha geniş , 8 Gb dahili hafıza , daha ince ve de Nfc .ne gibi bir + özelliği varkı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?