Nokia c6-01 almalı mıyım.?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c6-01 almalı mıyım.?
Merhaba arkadaşlar bayram sonu telefon alacağım nasip olursa. Aklımda ilk sırada Nokia c6-01 var. Ama belle türkiyede yok deniyo. Ne bileyim forumlara bakıyorum birsürü c6-01 ile ilgili sorunlar. Dokunmatik sorunu, şarj sorunu vs vs. Kafam çok karıştı açıkçası. Arkadaş samsung galaxy almis baktım güzeldi android sistemli hemde. C6-01 e yavaş diyor bazı telefoncular önermiyor işletim sistemi eski diye. Android işletim sistemli al diyorlar. Ne yapayım sizce ?
 
Kardeşim bende var hiç bir sorunu yok. Ama çabuk sıkılıyorsun söylemek gerekirse bence paranı güzelce biriktir adam akıllı bir şeyler al pişman olmayacaksın. Birde ekranı küçük sorun oluyor bende ama Allahtan SII var
 

ANIL

Admin
belle türkiyede var...

c6-01 yerine 603 alabilirsin bence güncelleme desteği daha fazla...
 


Ben de kullanıyorum 5 ay oldu yaklaşık.20 gün önce bir sorun yaşadım durup dururken usb kısmı arıza yapmış orayı değiştirip gönderdi servis.Forumda o zaman bununla ilgili bir konu açtığımda aynı şeyden dertli birçok arkadaş çıktı.Bilemiyorum kararın nedir ama beni bu durum biraz soğuttu bu telefondan.
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Telefondan çok birşey beklemiyorum açıkçası ben aslında. Internette gezinmede sıkıntı yaşamayayim. Sikildigimda rahatça oyun oynasam yeterli. Kamerasi gayet iyi zaten. Birtek Ekranı biraz küçük evet o sorun yaratabilir. Tv özelliğinde 3g mobil tv yazıyor o nasıl oluyor anlamadım biriniz açıklar misiniz.?
 
bence al hem görünüş güzel hemde olarak hemde fiyat olarak iyi
 

qLaMoR

Üye
bende telefonumdan memnunum bi ara bunla profesyonel kayıt yapıp para kazandım .d foto 1 lira .d

- - - Eklendi - - -


kardeşim sana yanlış bilgi vermişles sadece türkiyede var .d
 

_RYUK_

Üye
güzel telefon önemli olan senin telefondan beklentin?
 
benimki canavar gibi çalışıyor walla
 

MaxipmaN

Üye
şu 603 al muhabbeti sıkıyor beni c6-01 603 ü bazı konularda her türlü ezer,dokunmatiğin iyi olması ekran boyutunu önemsiz hale getirdi benim için
 

mcalisir

Üye

Allah allah benim telefonun da usb kısmı bozulmuştu garantiye vermistim sim kart tırnakları kırık geldi
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
3g mobil tv özelliği hakkında bilgi verecek kimse var mi.? Belle annaya göre daha iyi değil mi.? Birde şunu sorayım symbian çok mu kötüde android al diyorlar anlamıyorum.
 
c6 01 artık modası geçmeye başladı 603 veya 700 e bakabilirsin
 

qLaMoR

Üye
3g mobil tv özelliği hakkında bilgi verecek kimse var mi.? Belle annaya göre daha iyi değil mi.? Birde şunu sorayım symbian çok mu kötüde android al diyorlar anlamıyorum.

sen böyle soru sormayı nerden öğrendin
 
Bircok c6-01 kullanicisi gibi benimde usb port bozuldu durduk yere hemde 2 kere. 3. kez bozulunca farkli bir cihaz isticem garanti firmasindan. Eger c6-01 in fiyat cevresinde butcen varsa androide bulasma derim
 

3g mobil tvyi boşver sen o operatör üstünden tv izleme manasında forumda programlar mevcut evinde kablosuz internet varsa her türlü tv izlersn
 

Grand63

Üye
benim de c6-01im var sorunsuz calışıyor oyunlarda kasma yapmıyor sesi gayet güzel kamarası olanustu ama genede sen bilirsin
 

Metin MF

Üye
kardeşim 603 al 1.nesilleri boş ver

- - - Eklendi - - -

kardeşim 603 al 1.nesilleri boş ver
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
603 un kamerasının flashi yok. 700 ise yaklaşık 700lira parası var benim maksimum param 650 bir lira yukarı çıkamıyorum. Yoksa nokia 700 çok güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...