nokia bunu nasıl başardı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia bunu nasıl başardı
Samsung,apple,google birşeyleri yoktan var etti şimdi en tepeye oturdular ama nokia bir efsaneyi batırmakla meşgul. google sadece android uygulama reklamlarından 2.5 m euro kaldırmış düşünün artık.Nokia tamamen aptallar tarafından yönetiliyor heralde
 
batsın bi bakalım ondan sonra yorum yaparız
 

E Nokia ile problemin olduğu belliydi.Git önce sadece günümüzdeki değil geçmişte olan olaylara bak ondan sonra konuşuruz zaten baksaydın neden bu durumda olduğunu anlardın.Aptallıkla alakası yok rahatlıkla alakası var.Ortaçağ bitişi - Yeni çağ başlangıcındaki müslüman kesime olan oldu zaten ileri olduğu için rahatladı ve sonucunda diğer firmalarca geride bırakıldı.Şuan ise düzeltmek için çabalıyor.Ayrıca sakin ol heyecan yapma 13 mesajının neredeyse hepsi Nokia kötüleyip Android övüyor.Böyle bir durumda en koyu fanlar bile yorumlarının objektifliğine inanmazlar.
 

KayraBey

Üye
Her inişin bir çıkışı vardır.Birgün xxxxx işletim sistemi çıkar ortalığı duman eder.O zamanda başlarız vah ios vah android.Bunun bir sonu var mı? Yok.

Zenginin malı züğürtün çenesini yormaya devam ediyoooor (Yarışma programı sunar gibi hissettim kendimi )
 
Firmaların android'i yüklemeleri Nokia'yı geçmeleri için yetti ama dediğiniz gibi birgün bir işletim sistemi gelir zirveye oturur
 

 

random1

Üye
al sana gereksiz bir konu daha.
 
al sana gereksiz bir konu daha.

Aynen .. Samsunq'Un Bir 2 Sene Onceki Haline Bakin .. Birde Simdiki Haline Bakin ..

Dunya Devlerinden Biri Haline Geldi Birkac Model Telefonu Ile .. Bu Isler Boyledir ..

Hep Kral Olacaksin Diye Birsey Yokk .. Soytarida Olacaksin Vezirde Olacaksinn ..

Ama Sonuc Olarak Senin Bir Adin Var ..

Nokia Ise Suanda Sadece Birkac Hata Yapiyor ..

Kisa Sure Icinde Duzeltecektirr ..
 

atakan25

Üye

destek umuduyla yorumu yapmışın
 

06M06

Üye
ne kadar gerksiz bir konu.Hep ayni seyleri söylemekten usanmadiniz
 
Bu konuları açanların sanki nokianın batmasını 4 gözle bekliyorlarmış gibi bir tavırları var,iphone 2 çıktığında apple nin durumu nasıldı peki,her firmanın inişli çıkışlı zamanları olur.umarım nokia da,diğerleride batmaz ve rekabet içinde olup bizlere daha iyi cihazları daha ucuza satarlar
 

mhmtkrtp

Üye
ben nokiaciyim işin dogrusu ama telimi yeni degistirdim androide gectim bana göre symbian kullanim rahatligi olarak androide on basar ama tek sıkıntısı uygulama ve donması. bunları düzeltir görsel olarak güzel bie tel yaparsa hiç düşünmeden yine symbiana(belle) geçerim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...