angryperson
Üye
-
Konu Sahibi
-
E63 kullanıyorum, tık dediğine rastlamadım. Bşir de samsung montem var, ok, şık telefon ama symbiandaki uygulama bolluğu ve stabilitesi yok. E63 ü E72'ye terfi etmeyi düşünüyorum.
Benim için nokia yeni başlıyor.
Adamlar Symbian işletim sistemini sen ben kullanalım diye değil telif hakkı anlaşma (adına ne derseniz deyin) sözleşme yaptığı için piyasada kullanıyo olabilir. Hata yapmış olabilir ama sözleşmede tek taraflı fesh olmaz genelde, aksi halde yüklü tazminatlar uygulanır vazgeçen tarafa. Bu yüzden ya da Symbian'ın sahiplerini daha az yüzdeli bir ortaklıkla tavlamışlardır o yüzden ticari olarak vazgeçemiyordur. (Symbian ayrı bir şirketmidir Nokia bünyesinde midir bilemiyorum yanlış bilgi olmasın). Sen ben istiyoruz diye adamlar karlarından vazgeçmez. Burada itiraz edenlerin binlerce katı fazla Nokia kullanıcısı ve fanatiği var. Adamlar satış yüzdeleri çok düşmedikçe ki bu gidişle ucuz ve işletim sistemi olan çok telefon yok (Samsung yavaş yavaş çıkartmaya başladı belki Blackberry arkadan gelir) bu yüzden beklemeyin adamların batacağını falan. Bu kadar karşı fikirli olduğum için Nokia'dan soğuttunuz beni fanatik falan değilim öyle görünür oldum
Olay Android ve İOS değil ki onları adam gibi stabil çalıştıracak donanıma sahip telefon üretmek.SYMBİAN GİBİ HANTAL BİR İŞLETİM SİSTEMİ ANDROİD VE İOS A RAKİP OLAMAZ KESİNLIKLE
angryperson' Alıntı:Nokia symbiani yaklaşık 2 yıl önce satın aldı......... bu yeteli bi cevap sanırım......
Olay Android ve İOS değil ki onları adam gibi stabil çalıştıracak donanıma sahip telefon üretmek.
Cevap diğer arkadaşlara gelsin. Asıl sebep budur adamlar kendi işletim sistemleri dururken neden gidip elaleme para kazandırsın ki.
en iyisi nokiadır bence bunu tartışmayalım,samsung,sony ericson çok dandik telefonlar yapıyor
kusura bakma ama bu lafı söylüyorsan telefonun t sinden anlamıyorsun bence senen iyisi nokiadır bence bunu tartışmayalım,samsung,sony ericson çok dandik telefonlar yapıyor
aslında nokia bitmedi yeni başlıyor.eski telefonları yavaş yavaş çöp oluyor.yeni telefonları fena sayılmaz.mesela c7,n8 deki usb on the go özelligi hiçbi androidde yok.n900 deki 1gh işlemci 1gb ram 32 gb hafıza android+kendi işletim sistemini çok rahat kaldırıyor.nokianın tek yanlışı android işletim sistemini kullanmaması.onu da aşsa nokianın pazar payı 3 kat artar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?