nokia bitmiştir artık!!!

    Konu Sahibi

bana şu symbiandaki oyun ve uygulama bolluğundan biraz açık bahseder misin ...... hd oyun ve uygulamalardan ayrıca monte akıllı tel değil symbianle kıyaslamışsın...... gerçi symbianin en akıllısı n8 ama bir numara göremedim n8den...... androide 1 gblik oyunlar var........
 
Tepkiler: nonamex, hoss ve 61semih

ozanazy

Üye
Adamlar Symbian işletim sistemini sen ben kullanalım diye değil telif hakkı anlaşma (adına ne derseniz deyin) sözleşme yaptığı için piyasada kullanıyo olabilir. Hata yapmış olabilir ama sözleşmede tek taraflı fesh olmaz genelde, aksi halde yüklü tazminatlar uygulanır vazgeçen tarafa. Bu yüzden ya da Symbian'ın sahiplerini daha az yüzdeli bir ortaklıkla tavlamışlardır o yüzden ticari olarak vazgeçemiyordur. (Symbian ayrı bir şirketmidir Nokia bünyesinde midir bilemiyorum yanlış bilgi olmasın). Sen ben istiyoruz diye adamlar karlarından vazgeçmez. Burada itiraz edenlerin binlerce katı fazla Nokia kullanıcısı ve fanatiği var. Adamlar satış yüzdeleri çok düşmedikçe ki bu gidişle ucuz ve işletim sistemi olan çok telefon yok (Samsung yavaş yavaş çıkartmaya başladı belki Blackberry arkadan gelir) bu yüzden beklemeyin adamların batacağını falan. Bu kadar karşı fikirli olduğum için Nokia'dan soğuttunuz beni fanatik falan değilim öyle görünür oldum
 
    Konu Sahibi

nokia symbiani yaklaşık 2 yıl önce satın aldı......... bu yeteli bi cevap sanırım......
 

hoss

Üye
SYMBİAN GİBİ HANTAL BİR İŞLETİM SİSTEMİ ANDROİD VE İOS A RAKİP OLAMAZ KESİNLIKLE
 
Tepkiler: nonamex ve 61semih

kol@j

Üye
evet dünya da ki tercih miktarı o kadar da yüksek değilmiş...
bizim hanıma bile yeni bıraktırdım...
hayırlısı...
 

ozanazy

Üye
SYMBİAN GİBİ HANTAL BİR İŞLETİM SİSTEMİ ANDROİD VE İOS A RAKİP OLAMAZ KESİNLIKLE
Olay Android ve İOS değil ki onları adam gibi stabil çalıştıracak donanıma sahip telefon üretmek.

angryperson' Alıntı:
Nokia symbiani yaklaşık 2 yıl önce satın aldı......... bu yeteli bi cevap sanırım......

Cevap diğer arkadaşlara gelsin. Asıl sebep budur adamlar kendi işletim sistemleri dururken neden gidip elaleme para kazandırsın ki.
 
    Konu Sahibi

evet asıl saçmalık da şu ki kendi elindeki işletim sistemini telefonlarına çok rahat optimize edebilecek şansı varken bu işletim sistemini yıllardır görsellik ve işlevsellik yönünden bir adım ileriye götürememeleri ve android ve ios yanında son derece basit kalmaları nokianın basiretsizliğidir ... bakın ben burada sadece akıllı telefonlardan bahsediyorum nokia akıllı telefon üretemedi...... ama hakkını da yemeyelim ki s40 java serisi kendi kategorisinde en iyisi şuan nokia o şekilde ayakta....... gelelim nokia bitmiştir olayına burada anlatmak istediğim de zaten bu yaklaşık 5 yıl içinde piyasada hemen hemen herkes pda nedir öğrenecek ve nasıl renksiz ekran telefonlar piyasadan silindiyse pda olmayanlar da yavaşça silinecek genci yaşlısı büyük bir kesim pda kullanacak ..... yani bu demek oluyor ki nokia artık s40 java alanındaki liderliğiyle gemiyi yürütemeyecek.... bu şekilde siemens gibi piyasadan silinecek..... benim nokiaya inanmamamın sebebi de pda konusunda yani , symbianda s60tan bu yana değişim görememem......
 
Tepkiler: 61semih ve hoss
en iyisi nokiadır bence bunu tartışmayalım,samsung,sony ericson çok dandik telefonlar yapıyor
 
en iyisi nokiadır bence bunu tartışmayalım,samsung,sony ericson çok dandik telefonlar yapıyor

Haha =d samsung sadece beyaz eşya üretiminden sağladigi gelirle nokiayiyi kendi bünyesine bağlar. nokia n95i aldikta noldu tuşlari elimizde kaldi hic deilse sonyericson ve samsungun tuslari ve kullanisli olmalari bir arti yön katiyor. sen hayatinda hic görmedin herhalde sony xperia yada samsung wave o yüzden bol kesedeb atip sallamak rahat senin icin. ama yakinda elinizdeki 5800ların ve n8lerin kullanim miladi dolunca görücez sizleri. nokianin en fazla 1 yada 2 yildir kullanim süresi sonra başlar tuş takimi sorunu batarya sorunu.
 
Tepkiler: hoss

hoss

Üye
en iyisi nokiadır bence bunu tartışmayalım,samsung,sony ericson çok dandik telefonlar yapıyor
kusura bakma ama bu lafı söylüyorsan telefonun t sinden anlamıyorsun bence sen
 
Tepkiler: nonamex
aslında nokia bitmedi yeni başlıyor.eski telefonları yavaş yavaş çöp oluyor.yeni telefonları fena sayılmaz.mesela c7,n8 deki usb on the go özelligi hiçbi androidde yok.n900 deki 1gh işlemci 1gb ram 32 gb hafıza android+kendi işletim sistemini çok rahat kaldırıyor.nokianın tek yanlışı android işletim sistemini kullanmaması.onu da aşsa nokianın pazar payı 3 kat artar.
 
kardeşime samsung star aldım ne kadar dandik bi telefon olduğunu gördük,diğer kardeşimde de 5800 var,aralarında ki fark bi dağ ile karınca arasındaki fark kadar
 
Evet kardeşim haklı olabilirsin ki bende zaten nokianın hele bi de nam yapan telefonlarının nasıl oluyo da tutulduğunu anlamıyom zaten 5800 ilk çıktığında acaba bi gün bende alabilirmiyim diyodum sonra onu göremeden s5620 yi gördüm arkadaş yok bele bi şey dedim ondan sonra başka bi arkadaşta nokianıon 5800 inceledim yani var ya işte kapasitifin ne demek olduğunu o an alıyo insan ya valla bi 5800 dokumatiğine bak bi de 5800 iğrenç kendim wave kullanıyom çokta memnum 1 ghz işlemci var tel adeta canavar nokia ise amiral gemisi dediği tele bile gitmiş 0,600 işlemci komuş daha elime geçmegi ama netten baktim çok kasıyo ha bu genede ne sana nede bana bi markayı karalama hakkı vermez herkesin kendi tercihidir millet ne kullanırsa kullansın canım ....
 
Tepkiler: nonamex ve hoss
Milyar dolarlık şirketi burada bitirmiş arkadaş. Helal olsun.
 
Tepkiler: Silinen Üye 737108

teori

Üye
ya arkadaslar baska derdiniz yokmu mk batarsa batsın babanız ortkmı nokiaya adamın parası neye yeterse onu alır işlmeciymiş cartmıs curtmus kim bakar msj yazan biri gider 1100 alır ama oyun oynamak isteyen iphone alır s.edin nokia batmıs cıkmış bazı arkadaslar bu yorumun altınada yazar telfonun t sinden anlamıyosun diye evet anlamıyorum ama bi telefona 1500 2000 verecek kadarda zengin degilim
 
Tepkiler: Silinen Üye 737108
Firma bunlar.Foruma saldırı yapmıslar Android kakalamaya çalışıyorlar millete.Yemeyin bunları Nokia king herzaman
 

61semih

Üye

usb on the go yokmu gercekten
 

erti97

Üye
arkadaşlar ilginç bir haberim var ama doğru olup olmadığını bilmiyorum
bir forumdan okumuştum:
nokia önümüzdeki 1 yıl içinde symbian telefonlardan vazgeçip windows 7 phone a geçecekmiş.
güzel haber ise bu işletim sistemi n8 de dahil olmak üzere 5 yada 6 tane telefona yüklenebilecekmiş.
 
evet nokıa artık türkiyenin tofaş;ı gibi kullanımı kolay ama aması cok