angryperson
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ya tamam bende bunu demek istedim işte sen sinirleniyosun burda adamlara kızıyosun. Nokia'nin bittiği an dediğin zaman sanki şirket iflas etmiş gibi anlaşılıyo o da çok umrunda değil kimsenin fakat seni farklı birşey için Nokia servisinden ağzın yandığı için bu kadar sinirlenmişsin. Eğer aynı arızadan dolayı elinde tutanakların varsa git tüketici hakları hakem heyetine başvur bakalım ne oluyo. Kimi karalarsan karala dert değil Nokia personeli bile olsam umrum olmaz sahibi değilim ya.Biraz daha saygılı olmanı beklerdim dostum, tamamen savunmaya geçiyorsun ergenmisin nesin.Nokia' dan ağzım yandı yaptım bir hata ama işte bunu kabul edebilmek önemli.Kimseye önermiyorum bu nedenle.İnsanların çoğu Nokia' yı niye tercih ediyor haberin yok sanırım.Satış sonrası teknik destek.Teknik destek alamıyorsam Nokia' a değil de kime kızayım?Gidersin ucuz çin malı smatphone alırsın bozuldukça tekrar alırsın.İşte para kolay kazanılmıyor, zengin bebeler anlamaz bunu.
Ne yani diğer markalı smartphone telefonlarda hiçmi hata kusur yok bi tek NokiA SORUNLU ÖYLEMİ NOKİA smart phoneTelefonlarını kullanma becerisine sahip olmayan Lütfen iyi bir araştırma yapın bakalım smartphoneTelefonLarın Aslan payı hala kimdeymiş görün ne yani bu NOKİA smartphone KULLANAN aptalmı oluyor bir NOKİA Düşmanlığı almış başını gidiyor Kullanamıyorsanız çamur atmayın NOKİA her kesime her bütçeye göre telefon üretiyor çok beklersiniz NOKİA NIN iflas etmesini NOKİA bir kaç iyileştirme ile yine Dünyanın her yerinde en popüler telefon olacaktır.NoKiA YI çekemeyenlere duyurulur.
1 ucuz oldugu ıcın olabılır
2 geçmıstekı telefon dakı efsane model ve basarıları yuzunden hala piyasadadır
3 muhafazakar bit toplumuz yenılıklere cok acık olmadıgımız aşikar
....
Nokia cihaz açısından sağlam yazılım açısından berbat.Samsung cihaz dayanıksız yazılım sağlam.ericcson kullanmadım bilmiyorum ama yakın zaman içnide nokia 5130 almıştım ve telefondan hiç memnun kalmadım şuan tüketici haklarında
bazı arkadaslar bos bos konusmayı cok seviyor.nokia ne bitecek hergun binlerce telefonu satılıyor neye dayanark bitti diyonuz.
arkadaslar bend yorum yazma geregi duydum.oncelikle hatam warsa affola.bakın arkadaslar ben 18yasındaym öss ogrencsym.oyun hastasym denebilır.cok sewdgm n gage (nokia) aldm psp istdm param yoktu.ha psp kadar olblyormu.hayr.ama telefon amacna hizmet edyo.tam br oyun canwarı.agustos 2010da da niyetlendm bir 5800aldm.cok zengin bir insanmym.hayr.nokia fanatgmym.hayr.ama dmk istdgm su.telfn amaca gore alnr.akilli android tel istdyen nokıa almaz htc alr iphone alr.bu frmalar nokiadan android knusunda iydr.ama nokiada symbyan knusunda iyi.ornek istdyenlerı eskye dndrelm.zamannda sx1 we 6600wardi.6600ezdi.ndn?sx1den daha iyiydide ondan.ha her telfnun +sı -si wardr kabul.kısaca farklı kulvarlarda kosan ıkı atı kyaslamak anlamsz.tesekkurler.sayglar.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?