Nokia Belle Without Topbar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye

Nasıl olmuş.
 

Joker.

Üye
www.maxicep.com/symbian-s60v5-yazi-ekran-dil-araclari/belle-topbar-v3-0-beta-2-672496.html

Benimde c5-03 c ye yükle
Olmassa söyle


- - - Eklendi - - -

çok şık olmuş

Sağol ancak seninki daha güzel
Cfw ile mi öyle yoksa ek program var mı ?
 
adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba
 

Joker.

Üye
adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba

Tuş kilidinde farklı bir uygulama kullanıyor musun ?
Bendede yapıyor da
 
hayır orjinal tuş kilidi. Ama bıri bu sorunu cozmeliiiii
 

Joker.

Üye
Rom pacner var sa bürün yamaları kapat bütünprogramları kapat reset at tele rom pacher deki yamaların kapalı oldığuna emin ol sonra programı aç kullan eğer hata vermesse dene programları ve patcler

- - - Eklendi - - -



EN SADESİ
 
tema için teşekkürler başka temalar da varmı böyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...