HakanSeven12 Üye Konu Sahibi Joker.' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Nasıl olmuş. Genişletmek için tıkla ... çok şık olmuş
Joker.' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Nasıl olmuş. Genişletmek için tıkla ... çok şık olmuş
CilginTurk1 Üye Joker.' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Nasıl olmuş. Genişletmek için tıkla ... Hangi topbar'ı kullanıyorsun ? Link atar mısın ? Benim c5-03 topbar sıkıntısı var :/
Joker.' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Nasıl olmuş. Genişletmek için tıkla ... Hangi topbar'ı kullanıyorsun ? Link atar mısın ? Benim c5-03 topbar sıkıntısı var :/
Joker. Üye www.maxicep.com/symbian-s60v5-yazi-ekran-dil-araclari/belle-topbar-v3-0-beta-2-672496.html Benimde c5-03 c ye yükle Olmassa söyle - - - Eklendi - - - metalci melek' Alıntı: çok şık olmuş Genişletmek için tıkla ... Sağol ancak seninki daha güzel Cfw ile mi öyle yoksa ek program var mı ?
www.maxicep.com/symbian-s60v5-yazi-ekran-dil-araclari/belle-topbar-v3-0-beta-2-672496.html Benimde c5-03 c ye yükle Olmassa söyle - - - Eklendi - - - metalci melek' Alıntı: çok şık olmuş Genişletmek için tıkla ... Sağol ancak seninki daha güzel Cfw ile mi öyle yoksa ek program var mı ?
CilginTurk1 Üye adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba
adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba
Joker. Üye CilginTurk1' Alıntı: adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba Genişletmek için tıkla ... Tuş kilidinde farklı bir uygulama kullanıyor musun ? Bendede yapıyor da
CilginTurk1' Alıntı: adamım galiba sorunu anladım program calısıyor ama tuslara kıtlıyıp acınca program zaten kullanılıyor uyarısı alıyorum bunun sebebi tus kılıdı galıba Genişletmek için tıkla ... Tuş kilidinde farklı bir uygulama kullanıyor musun ? Bendede yapıyor da
Joker. Üye Rom pacner var sa bürün yamaları kapat bütünprogramları kapat reset at tele rom pacher deki yamaların kapalı oldığuna emin ol sonra programı aç kullan eğer hata vermesse dene programları ve patcler - - - Eklendi - - - Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız EN SADESİ
Rom pacner var sa bürün yamaları kapat bütünprogramları kapat reset at tele rom pacher deki yamaların kapalı oldığuna emin ol sonra programı aç kullan eğer hata vermesse dene programları ve patcler - - - Eklendi - - - Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız EN SADESİ
Metalist Angel Üye xlalper' Alıntı: tema için teşekkürler başka temalar da varmı böyle Genişletmek için tıkla ... bide apple teması var onuda paylaşmıştım
xlalper' Alıntı: tema için teşekkürler başka temalar da varmı böyle Genişletmek için tıkla ... bide apple teması var onuda paylaşmıştım
Joker. Üye Metalist Angel' Alıntı: bide apple teması var onuda paylaşmıştım Genişletmek için tıkla ... Dm de bir tane daha var sen paylaşırsın
Metalist Angel' Alıntı: bide apple teması var onuda paylaşmıştım Genişletmek için tıkla ... Dm de bir tane daha var sen paylaşırsın