nokia belle için 4*4 menü ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
nokia belle için 4*4 menü ?
4 e 4 menü varmi ? formda 4 lü yapma var fakat ekrana oturmuyor tam oturan yokmu veya yapılablrmi ?

---------- Eklendi @ 21:33:49 ---------- Yazıldı @ 21:01:39 ----------

yardımcı olacak yokmu arkadaşlar adminler
 
Tepkiler: serecans
bende bayadır arıyordum. Çok sağol...

---------- Eklendi @ 21:48:50 ---------- Yazıldı @ 21:47:48 ----------

bide nasıl yükleyeceğimizi söylersen iyi olur
 

serecans

Üye
Arşivi çıkarın ve "Drive C" klasöründeki "Menurenderer.dll" dosyasını telefonunuzdan X-plore yardımıyla C/ sys / hash içerisine kopyalayın.
"Drive E,F" klasöründeki "menurenderer.dll" dosyasını da telefonunuzdan X-plore yardımıyla E sürücüsü veya F sürücüsündeki sys / bin içerisine kopyalayın.
Daha sonra telefonu yeniden başlatın.
 
c kalsöründeki derken c de menu renderer nerde? Biraz daha açıklayıcı söylermisin? Ayrıca beğenmedik diyelim nasıl geri çevircez?

---------- Eklendi @ 21:54:03 ---------- Yazıldı @ 21:52:40 ----------

telefonun c hafızasında menurenderer diye birşey yok.
 

serecans

Üye
ekte dosya verdim orada onun içinden çıkanları atacaksın orjinale dönmek te bilgim yok
 
aa pardon arşivden çıkarınca kalsörlerde oluştu peki nasıl geri çevircez?
 

serecans

Üye
dosyaları atmadan önce atacağın yere bak aynı dosya varsa onu başka yere kopyala
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş bu ekrana tam oturmuyor bunu 4*4 yapamayızmı ???
 

serecans

Üye
tüm dosyaları yerlerine attınızmı
 
teli baştanmı başlatçam olması için?

---------- Eklendi @ 22:06:40 ---------- Yazıldı @ 22:06:08 ----------

ben attım hepsini tele restartmı çekeyim?
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi

kardeşim sistem modlama bölümüne bak

BAKTIM HOCAM AMA BULAMADM BELLİKİ YAPILAMAZ
 
ben yaptım çokda güzel oldu çok saol serecans
 

emreli01

Üye
    Konu Sahibi
ben yaptım çokda güzel oldu çok saol serecans

MENÜYÜ AÇTIGINDA EN ALTTAKİ DOSYALARIN YAZISI BAR KISMININ ALTINDA KALIYOR VE EKRANI YAN ÇEVİRDİGİNDE DE TAM OTURMUYOR MENÜ EKRANA BİRDE BU GÖZLE BAK İSTERSEN
 
MENÜYÜ AÇTIGINDA EN ALTTAKİ DOSYALARIN YAZISI BAR KISMININ ALTINDA KALIYOR VE EKRANI YAN ÇEVİRDİGİNDE DE TAM OTURMUYOR MENÜ EKRANA BİRDE BU GÖZLE BAK İSTERSEN

farkettim zatende bence sorun olmıyacak küçük bişey. Sen mükemmeliyetmi istiyon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...