Adamlar espirili anlamlı bir dille göndermelerde bulunuyor bunda bi kötülük olduğunu sanmıyorum eğlenceli geliyor.Nokia konusuna gelirsek niye batsın Nokia sadece cep telefonu bölümünü microsofta devretti ve 10 yıllığına patentlerini kullanabilecek Nokiada microsoftun patentlerini kullanabilecek.Geleceğe doğru büyük bir adım, her iki şirketin çalışanları, hissedarları ve tüketicileri için ‘kazan-kazan’ durumu.Ayrıca bazı arkadaşlar bu reklam yerine sür piyasaya telini yap rekabeti telefonunu geliştir demişte mevcut telefonları zaten gelişmiş üst düzey.Ayrıca lumia 1520 geldiğinde donanım olarak bahane yapan arkadaşlar bakalım ne bahane üreticekler.