Nokia AD-49 nasıldır?

    Konu Sahibi
Nokia AD-49 nasıldır?
Hds-3 ile aynı fiyat sizce alınır mı? Bundan önce çakma hs-23 kullanıyordum
 

MAERKEK

Admin
Hds-3 ile aynı fiyat sizce alınır mı? Bundan önce çakma hs-23 kullanıyordum
HDS-3 6230'da kullandım gayet başarılıydı. Şarkı değiştirme ve sesli komutları çalıştırıyordu .

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kullanacağın telefonla uyumluysa al gitsin.