Nokia 808'mi iPhone 5'mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Arkadaşım N9 a android yükleyebileceğini söylüyor sizce hangisini almalıyım?
 
isteğin kamera öncelikli ise 808 al diğer türlü n9 candır
 
Kardeş bir karar ver artık 808'mi s3 mü, 808'mi ip5'mi diye konularda açtın gereken cevabı fazlasıyla verdiler zaten sana
 
Arkadaşım önceki konuna bu n9 seçeneğinide ekleyebilirdin,amaç konu kirliliği olmasın,soruna gelince n9 derim ben.
 

amcalu1

Üye
Kardeşim bütçe söyle istediğin özellikleri söyle cihaz önerelim yoksa kıyas.la diye site var ordan karşılastirmani yap soruna gelince n9 a android yüklenebiliyor fakat orijinali gibi olmaz bence ve grafik olarak tatmin eder mi bilmiyorum
 
    Konu Sahibi

fakat bazı ülkelerde yasal değilmiş ve telefon garanti kapsamı dışında kalıyormuş
 
Arkadaşım N9 a android yükleyebileceğini söylüyor sizce hangisini almalıyım?

Yok benim kankam şu o symbian istiyor symbian daha iyi.
hem konu açıyorsun hemde cevaplayanlar ile zıt düşüyorsun.
hem symbian istiyorum diyorsun diğer sistemler ile karşılaştırıyorsun.
O iphone 5 de s3 de N9 da 808 den bin kat iyi cihazlar.
 
Tepkiler: erko merko

ANIL

Admin
Konuları birleştirdim. Seviyeli bir şekilde devam edelim. İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...