Telefon Tavsiyesi 'Nokia 808 PureView' vs 'iPhone 4S'

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bence fotoğraf videolarla içli dışlı olan birisi için harika telefon.
 
Tepkiler: MasteLaa

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
arkadaşlar karşılaştırma hakkında yorumunuz varsa yorum yapın yoksa konunun kapanmasına sebep olacaksanız.
 

Çok haklısın hünkarım sitedeki ender bilgiye sahip abilerimden bir tanesi



bu mudur en çok satan dediğin ifade ? " iPhone 4 S'in satışlarının da gösterdiği gibi ne kadar çok tercih edilen bir telefon olduğunu bilirsiniz. "


- - - Eklendi - - -



Düzgünce ?


Üslubumuza dikkat edelim canım kardeşim.Kışkırtıcı kelimelerden kaçınalım.


Çocuk bir şey demediki.Düzgünce kışkırtıyor.

- - - Eklendi - - -

arkadaşlar karşılaştırma hakkında yorumunuz varsa yorum yapın yoksa konunun kapanmasına sebep olacaksanız.
Eh,şimdiden geçmiş olsun diyelim.Zira konu uçtu gitti..
 

Katılıyorum canım kardeşim fotoğraf için çok gezen biri için çok iyi bir telefon

Şöyle diyim fatihcim. Tabi android ve ios dan uygulama felan az ama işlemcisi zayıf değil. oyun muzik internet bakımından herşeyi yapabileceğın telefon. zaten üstüne 41 mp kamera eklenince
 
Hocam aslında Serdar abiyi çağırmıştım ama baktı çıktı son ban yedikten sonra gayet tartışmalardan uzaklaşmaya başladı verdiği cevaplarda gayet yumşak sizle güzel güzel tartışırdı neyse
buyrun rdadaki 808 pureviewden alıdğım görüntü ve iphone 4s
boyutlar biraz farklı olabilir ama
 

Türe

Üye

baya farklı bunlar bişey ifade etmez malesef dostum
 

Resimlerin mantığını anlamadım.
Serdar'a gelince gerçekten çok bilgili.Ben onla tartışmadım hiç.(Galiba)
 

MasteLaa

Üye


Şöyle diyim fatihcim. Tabi android ve ios dan uygulama felan az ama işlemcisi zayıf değil. oyun muzik internet bakımından herşeyi yapabileceğın telefon. zaten üstüne 41 mp kamera eklenince
Çok doğrusun işlemciye gerek yok zaten Symbian çok fazla yüklenmiyor telefona 41 MP harikulade
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...