Nokia 808 efektleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 808 efektleri
Developerdan 808'e bağlanarak alınmıştır. Dosya ektedir
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: doctorrr, polluxea♪, iatis ve 1 kişi daha
dostum bende bağlanıp aldım fakat bi değişiklik göremedim sanırım düzenleme gerek.
 
    Konu Sahibi
yok efektler belirgin ama hafif efektler.
 

ASC33

Üye
eline sağlık.deniyelim bakalım
 

covar

Üye
xplore programı ile hafıza kartına kopyalama yapıyosun dostum
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
elinize sağlık teşekkürler
RDA nın 808 i de mi hacklemişler yoksa
 

LimePie

Üye
video fln olsaydı daha iyi olurdu ama teşekkürler genede
 
bu dosyalar ne işe yarıo acaba ben pek bilmiyorumda
 
Tepkiler: polluxea♪
ohhhoooovvv orjinal effetcler demek bi bakalm cook sagolasn madness

----------Eklendi @ 16:28:24 ---------- Yazıldı @ 16:26:49 ----------

dostum bu dosyaları telefonuna atıp tema gecişlerini değiştiryosun c/animations/effect klasörüne x plore'la atıp yeniden baslat telefonu hayrlı olsun

----------Eklendi @ 16:53:33 ---------- Yazıldı @ 16:28:24 ----------

kesin yükleyin arkadaslar cok hoş
 

IVI-Elia

Üye
nasıl yapcaz c de animations diye bişey yok
 
abi helaliniz var ya

----------Eklendi @ 01:28:38 ---------- Yazıldı @ 01:25:58 ----------

o değil o dosyayı bnde bulamadım
 

man20

Üye
minnoşlar c:de animations yok ama effect klasörü var. x-plore'yi açın c:resource sonra apps sorada contents'e girin orda effect klasörü var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...