nokia 7610 satlık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ardacan3

Üye
    Konu Sahibi
nokia 7610 satlık
Telefonun tıtresımı calısmıo onn dısında sorun yok fıyat 60 tl sanadeqer@hotmail.com ekleyen olrsa grsrz
 
walla bendede 761o war ek olarak hoparlör deliki açdım ekranım batık belki alırlar benimkini.
 
bende de 7610 war ama benimkinde hiç bi sorun yok 3 yıl oldu alalı ama çok temiz ne kadara alırlar acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...