Nokia 701 qwerty hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 701 qwerty hakkında
Beyler selamlar kısa süre önce nokia 701 aldım bu benim ilk nokia telefonum ve androidden sonra qwerty si kafayı yedirtecek bana ..

Acaba klavye açıldığında klavyenin altında çıkan ok tuşlarının olduğu o barı kapatamazmıyız ? ve sanırım bu bellede klavyeler temadan temaya değişiyor acaba en kullanışlı qwerty hangi temada ? yada tavsiye edebileceğiniz bir klavye uygulaması varmı ? androiddeki smart keyboard tarzı ?
 
arkadaş vermiş linki androidde böyle bişe varmı bilmiyorum ama swype denemelisin apayrı bi deneyim gerçekten çok süper başta biraz zor gibi geliyor ama alıştınmı mükemmel
 
Aynen güzel de Türkçe karakter olmaması kötü iste
 
Kim demiş yok diye var ben türkçe kullanıyorum forumda var
 
Vardı sensation paylaşmıştı bulamazsan pm at link atarım ya da buraya kopyalarım herkes faydalansın şuan mobilim atamıyorum
 
    Konu Sahibi
hemen deniyorum bu klavyeyi .. swype kullanmasını sevmiyorum ama klavyesi işime yarar belki hoş denedim bunu sanki ama yine deneyeyim ..

Bu arada swype android cihazlarla birlikte geliyor arkadaşlar yada güncellemeler ile açılıyor
 
maxicep.com/symbian-3-yazi-ekran-dil-araclari/nokia-beta-labs-swype-pen-input-v2-01-4435-symbian-3-signed-resmi-turkce-562306.html


buyrun arkadaşlar link
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
steel black classic temayla kendi klavyesi çok hoş bence denemelisin
 
Ben bütün klavyeleri denedim tema olarak rush houru tercih ederim ben onunla rahat yazıyordum swype klavyesini beğenmiyorum aslında rahat gelmiyor normal yazdığımda ama çizerek yazdığım için rahat geliyor başta sıkıntı oluyordu ama alıştım şimdi
 
    Konu Sahibi
beyler cevaplar için teşekkürler ama en kral klavyeyi de kursam ki denemediğim tema kalmadı hatta sign olan swype klavyeyi de kurdum ama ekran enlemesine dar yapacak birşey yok yani androiddeki smart keyboard buna kurulsa bile bir işe yaramayacak her türlü klavye dar olacak.. bende yatay modda kullanmaya başladım en iyi çözüm bu sanırım

----------Eklendi @ 11:18:53 ---------- Yazıldı @ 11:18:01 ----------

bu arada temalar arasında da rastladığım en sağlam klavye itheme in klavyesi sanırım
 

swype'de çizerek yazmayı denedinmi
 
    Konu Sahibi


swype'de çizerek yazmayı denedinmi

hocam yok ben kullanamıyorum o swype klavyeyi .. hatta android kullanırken inat etmiştim swype a alışmak içinde kelimelerin çoğunda harfler eksik kalıyordu yani 1 kere bile 4-5 kelimeli bir cümleyi tam yazamadım
 
hocam yok ben kullanamıyorum o swype klavyeyi .. hatta android kullanırken inat etmiştim swype a alışmak içinde kelimelerin çoğunda harfler eksik kalıyordu yani 1 kere bile 4-5 kelimeli bir cümleyi tam yazamadım
bende ilk indirdiğimde silmiştim sonra yine yükledim kendi kullandıgım kelimeleri falanda ekledim şimdi çok rahat geliyor olmadı normal yazıyorm bazı kelimeleri tanımıcagını bildigim kelimeleri sonra tanıtıyorum falan hoşuma gidiyor yeni sürümü çıksa iyi olur aslında geliştirilebilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...