nokia 701 mi nokia c7 mi

hangisi daha iyi


  • Kullanılan toplam oy
    36
    Konu Sahibi
nokia 701 mi nokia c7 mi
hangisi daha iyi video düzenleme hangisinde var
 
Tepkiler: asigsasi

PuGatorY

Üye
tabii ki nokıa 701 ben satıyodum 3 gün önce kesin tavsiye ederim
 
Tepkiler: asigsasi

PuGatorY

Üye
arkasına bakarsan c7 nin kopyası zaten bence belle işletim sistemi gzel olmuş sattığım için biliyorum kamerası çok net ve kaliteli tavsiye ederim
 

asigsasi

Üye
nokia 701 de video düzenleme programı vardı
 
701 derim.9 kişi 701 demiş.Kazanan 701
 

serinaga

Üye
Yaw arkadaşlar kim kimi kandırıyor annamadım ? C7 ile 701 arasındaki tek fark işlemci. Onuda yanyana denedim belirgin bir fark yok. Nokia elindeki C7'leri satmak için böyle bir alternatif çıkrttı NFC'yi öne çıkartsa C7'de oda var ... Ehh kasa görüntü aynıııı ... Daha neyi kıyaslıyorsunuz ki ? Ben C7'mle ki belle yüklü birebir karşılaştırdım. Bana göre C7=701 . C7'yi 701 almak için satmam ama sıfır tel alacaklara elbette 701 derim ...
 

asigsasi

Üye
arkadaşlar bir soru sordum cevap verecek yokmu bu telefonlarda veya hangisinde video düzenleme programı var
 
701 Harika Cihaz Kardeşim Video Düzenlemede Var Kullandıkça Vazgeçemiyosun Tavsiye Ederim
 
701 tabiki 701 in islemcisi 1ghz