Nokia 701 Facebook Yardım Lütfen !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 701 Facebook Yardım Lütfen !!!
Selam arkadaşlar ben nokia 701 telefonuma facebooktan yüklenen uygulamayı yükledim orijinal facebook uygulaması yani fakat bu uygulamaya gırınce telefon işareti çıkmıyor kendi ismimin yanında sohbet bölümünde fakat arkadaşım c7 den giriyor bu uygulama onda cıkıyor ne yapabılırım yardım edebilirmisiniz ?
 
komple kaldır tekrardan indirip kur
 
    Konu Sahibi
Denedim kardesım olmadı ya yokmu baska cözümü olan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...