Nokia 701 Dil sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asas3239

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701 Dil sorunu
Merhaba arkadaşlar güncelleme yaptım telefonuma ve 5 programı yükledim sonra ingilizce oldu languageden türkçe yapmaya çalışıyorum fakat seçeneklerde türkçe yok yardımcı olursanız çok sevinirim

----------Eklendi @ 21:27:28 ---------- Yazıldı @ 21:06:41 ----------

Yardımcı olurmusunuz arkadaşlar lütfennn

----------Eklendi @ 21:46:55 ---------- Yazıldı @ 21:27:28 ----------

Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ya acil yardım gerekli
 

[ENGİN]

Üye
5 program dediğin ne anlamadım ama telın yurtdışı çıkışlı galiba
 

asas3239

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft app , lync gibi programlar yükledim nokia suitede gözüktüğü için bunlardan sonra ingilizce oldu ilk türkçeydi fakat şimdi ingilizce oldular .
 

[ENGİN]

Üye
microsoft apps ten sonra ingılızce olduysa soft format atıp tekrar belleyi yükle derim
 

[ENGİN]

Üye
öyleyse foruma bir bak mobil oldugum için tam konu ismı veremıyorum kusura bakma
 

[ENGİN]

Üye
forumda 701 dıl sorunu diye bır konu vardı ona bir bak derim navifırm den euro 2 dıl kodlu dosyaları indırmen gerekecek o konuya bır bak yardımcı olur belki
 

asas3239

Üye
    Konu Sahibi
Bulamadım malesef
 

osezer10

Üye
nokianın destek bölümüne bakmalısın hocam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...