nokia 701 çan sesi

    Konu Sahibi
nokia 701 çan sesi
arkadaşlar modifiye yazılım yükledim fakat usta silmiş bu sesi. Bu sesi bulup atabilecek kişi var mı. Tek sesli çan ve yanlış hatırlamıyorsam mesaj sesiydi
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
701 değil mi bunlar eğer öyle ise çok teşekkür ederim abim
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
teşekkürler abi
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
varmış abi orijinal tüm sesler var çok sağolasın