Nokia 701 Batarya Ömrü Hakkında..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 701 Batarya Ömrü Hakkında..
Arkadaşlar Nokia 701 almayı düşünüyorum ben şarkı dinlemeyi ve nette takılmayı seviyorum..Bu telefona sahip arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.Şarkı dinleyerek internette gezerken telefonun bataryası ne kadar idare eder? Cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
 

efeler12

Üye
6-7 saat gidiyor (eğer her şey açıp kullanırsan internet falan) Normal kullanımda benimki 2 gün gidiyor. 3. gün bitmesin diye şarj ediyorum. Bence bataryada bir sorun yok ama symbian artık ölü bir sistem nokia lumia serisi daha iyi onu tavsiye ederim. Bu yaz çıkması bekleniyor Türkiye'de.
 
şarkı dinleyerek internette gezinmeye çalışırsan her telefon çok batarya yer, bende sık sık internete giriyorum bende 1,5-2 gün gidiyor
 

symbian neden olu bir sistem aciklar misin
 
bende alma derim ama neden diye sorarsan benim telefonumda tus sorunu var gecenlerde nokia shopa gittim teshir urununu incelemek icin acaba ondada varmi bu sorun merak ettim o sirada eleman geldi hos geldiniz bes gittiniz falan .. 701 mi dusunuyorsunuz dedi bende zaten 701 im var cart curt sorunu falan anlattim muhabbet koyulasti ben su herkesin dilinden dusmeyen lumialari sordum .. Abi dedi bomba gibi geliyor o cihaz ama gelince 701 603 falan alanin elinde kalir destek kesicek nokia dedi .. Tabi onun yalancisiyim nitekim 3 hafta oldu hala satamadim telefonumu en sonunda 500 e telefoncuya vermeyi dusunuyorum ama bu belle android ios olayi degil 2 ay sonra bu telefonu hic satamam .. En azindan daha buyuk ekranli birsey alirim android olursa rom la uzun sure idare ederim diye dusunuyorum
 

asigsasi

Üye
bir gün zor gider ortalama 16 saat
 

efeler12

Üye
16 saat mi sürekli elinde olsa daha fazla gider
 
Kardeşim müzik dinlerken rahat 1 gün gider... İnternet de de 12 saat falan arayı bulursak 16-18 saat falan... Bende 18 saat rahat gidiyo nete falan giriyom kafam esince oyun oynuyom falan... Var sen düşün artık...
 
gençler size bakarsak bende problem var galiba benim nden sadece internetle 6 saat gidiyor bi yol gösterin
 


normal zaten Bu sonuçta sürekli internete giriyorsun. Hiç kullanmaz isen telefonu kendi kendine 20 gün bile bekler.

benim bataryalardan yana hiç şansım yaver gitmedi. Yedek batarya almayı düşünüyorum orjinal bulabilir miyim acaba?
 
Arkadaşlar bir de sistem modlama bölümünde batarya life diye bir mod vardı o da baya işe yarıyo bi deneyin isterseniz ben onu kullanıyorum ve etkisini hissettiriyor gerçekten...
 

MaxipmaN

Üye
1.3 ghz işlemcili bir tel 2 günü geçmez o bataryayla
 

mikail_6

Üye
Yapılacak işlem müzik dinlemek ve aynı anda internette gezinmek. 16 saat gayet iyi bir süre bence. Ayrıca Nokia da dahil üretici firmalar satın alma tarihinden itibaren - eğer raf ömrünü geçmeden satıldı ise tabii ki - 5 yıl cihaza destek vermek zorunda ki veriyor da. Öyle satamam, desteği kalmaz kuşkularınız olmasın. Her firmanın bir göz bebeği var. Lumia serisi de Nokia'nın yeni atılımlarından ama Symbian her zaman ilk göz ağrı onlar için. 808 gibi yeni cihazları dahi Symbian'la çıkasrıyorlar. Özellikle BELLE işletim sisteminin isim değişikliği ile Symbian'dan Nokia'ya geçmiş olması bence göz alıcı yeniliklerin habercisi. Bu kadar çabuk ümidinizi kesmeyin yahu Nokia'dan
 

[ENGİN]

Üye

eskı cıhazlardakı batarya performansını beklemek yanlış olur surekli kesıntısız internete girseniz dayanacagı sure 6-8 saat arasıdır.
 
nokia 701, iphone4s ve galaxy serilerinden daha fazla uzun ömürlüdür nerdeyse iki katı kadar ömürlüdür.hele müzik dinleyeceksen tam 72 saat şebeke kapalıyken müzik dinlenebiliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...