oguzhan_n73
Üye
-
Konu Sahibi
-
6-7 saat gidiyor (eğer her şey açıp kullanırsan internet falan) Normal kullanımda benimki 2 gün gidiyor. 3. gün bitmesin diye şarj ediyorum. Bence bataryada bir sorun yok ama symbian artık ölü bir sistem nokia lumia serisi daha iyi onu tavsiye ederim. Bu yaz çıkması bekleniyor Türkiye'de.
symbian neden olu bir sistem aciklar misin
gençler size bakarsak bende problem var galibabenim nden sadece internetle 6 saat gidiyor bi yol gösterin
normal zaten Bu sonuçta sürekli internete giriyorsun. Hiç kullanmaz isen telefonu kendi kendine 20 gün bile bekler.
benim bataryalardan yana hiç şansım yaver gitmedi. Yedek batarya almayı düşünüyorum orjinal bulabilir miyim acaba?
Yapılacak işlem müzik dinlemek ve aynı anda internette gezinmek. 16 saat gayet iyi bir süre bence. Ayrıca Nokia da dahil üretici firmalar satın alma tarihinden itibaren - eğer raf ömrünü geçmeden satıldı ise tabii ki - 5 yıl cihaza destek vermek zorunda ki veriyor da. Öyle satamam, desteği kalmaz kuşkularınız olmasın. Her firmanın bir göz bebeği var. Lumia serisi de Nokia'nın yeni atılımlarından ama Symbian her zaman ilk göz ağrı onlar için. 808 gibi yeni cihazları dahi Symbian'la çıkasrıyorlar. Özellikle BELLE işletim sisteminin isim değişikliği ile Symbian'dan Nokia'ya geçmiş olması bence göz alıcı yeniliklerin habercisi. Bu kadar çabuk ümidinizi kesmeyin yahu Nokia'dan
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?