Nokia 701 1 haftalık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 701 1 haftalık
Satılık nokia 701 Fiatı : 690Tl
 
nekadara aldin?
garanti firmasi ne?
neden satiyorsun?
 
    Konu Sahibi
900tl aldım vadafone den alındı 1 haftalık telefon
 

Fa_Ni

Üye

arkadaşım sen sürekli gözüme çarpıyorsun he söylim ne kadar çok telefon almışsın öyle her konunun altına yazmışsın ben bunu şu kadar aldım sen 900 diyon ben 680 e aldım felanda filanda cep telefoncu musun sen hayırdır böyle boş yorumlarla telefonun fiyatını düşürmeye mi çalışıyorsun ?
 

ali.oren

Üye
alttaki reklama bakman yeterli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...