nokıa 6630 mobil modem özelliği

    Konu Sahibi
nokıa 6630 mobil modem özelliği
merhaba arkadaslar nokıa 6630 u modem olarak kullanıp pc den internete bağlanabilirmiyim bu yöntemi kullanan arkadaslar nasıl yapılacağını anlatabilirmi şimdiden tesekkürler
 
Tepkiler: kanarya_423
    Konu Sahibi
arkadaslar buraya konu açtım ama kimsenin nasıl nokıa 6630 u nasıl modem yapıldığını bilmediği ortaya çıktı bense arastırmalarım sonucu nasıl yapıldığını öğrendim bu işlemler için bir adet nokıa pc suit programı gerekli programı kurduktan sonra vereceğim linke tıklayınız bu linkteki modem surucülerini masa üstüne kaydettikten sonra sağ tıklayıp yükle diyoruz
Sonraki işlem ise pc suit programını açtıktan sonra telefonu tanıtmamız gerekiyor tanıtma işlemi bitttikten sonra ise bağlan yada connect yazan yeri secip ister bağlanti kablosunu ister bulooth cihazını secebilirsiniz sonra kendisi bağlanıyor.
Ben bu yöntemle öncede vodafonenin mobil 250 mb interet paketlerinden aldım ve sorunsuz bağlanıyorum ve inanın bağlantı çok hızlı.
Bir sorun olursa yardımcı olabilirim.
 
    Konu Sahibi
emeğe saygı lutfen kaç kişi bakmıs bir tesekkür eden yok yaa
 
çok teşekürler bende n73 le yaptımaynı baglantıyıama ben vodafon cep sınırsızı aldım hız 486 kb
 
Pc suitle değilde normal bluesoleille denemiştim fakat herhalde pc telefonun internetini kaldırmıyordu çünkü ara sıra bağlantı koruyordu pc suitde varmı ole bi sorun
 
Arkadaşlar nokıa 6630 kullanıyorum telefona pc suıt ı nasıl yükleyebilirim yarımcı olurmusunuz bilgisayarda var ama telefonda da kurulu olması gerekiyormuş

--------------- Ekleme ---------------

Ben nokıa pc suıt kullanıyorum 3g olan yerlerde son derece hızlı internet bağlantısı oluyor ama pc den mesaj çekemiyorum veya proğram yükleyemiyorum telefona da pc sut kurmam gerekiyormuş onu nasıl kurucam onu bilmiyorum
 
    Konu Sahibi
foruma bir süredir girmiyordum ben 1 yıldır telefondan kullanıyorum işim hallediyor su an de bir ay ücretsiz doya doya girin nete

teoman Googleden nokıa pc suit arat bulursun
 
Kardeşim indirdigim dosyalar not defteri ile açılıyor nasıl kuracağım onu ?

--------------- Ekleme ---------------

Kardes kafayi yicemmm olmuyoor once pc suiteyi kurdum snra o dosyalari masaustne attm sag tklayp brlkte ac dyp nokia suitenin bi prog. sectm. Tele yuklsn mi ddi onayldm snra hc bsy olmdi ? Snra pc suiteden internete baglan diyrm sebeke baglantsi kurulamadi diyor ? ? Mesajda attm bi ilglenrsn super olr kardesm ya..
 
    Konu Sahibi
hocam sen uçmuşsun haberin yok yahu mesajı dikkati okusana sağ tıkla ve yükle o kadar birlikte aç falan nerden çıkardın onu
 

mico53

Üye
çok teşekkürler inşallah olur )
 

mico53

Üye
yükleye basyom yüklemiiyo bilgisayar )
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni pc suit sürüm'unu yükleyin telefonu bluetoothla veya ara kablo ile bağlayıniz sonraki işlemde ise pc suit ten telefonu eşleştirin eşleştirme ve tanıtma işleminden sonra bağlan yada connect butonuna tıklamaniz yeterlidir 10 dan geri sayacak ve bağlanacaksiniz takıldığınız bir şey olursa yazın teşekkürüde tutmayın ben online oyun oynuyorum bu şekilde Hepinizi Türkiyenin tek online oyunu ıstanbul kıyamet vaktine bekliyorum iyi eğlenceler...