Nokia 6630 Güncelleme!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İkisi aynı anda olan bi telefon hic uretilmedi ayrıca niye dusuk cozunurluk istiyon ki
E biz boşuna 6630-İ versiyonunu istemedik özelliklerinide yazdık
aslında 6630-İ versiyonu çıkarılmalı bence bu kadar sağlam ve çok tutulan telefona bir şans daha verilmeli + özellik olarakta20MB RAM 30 MB telefon hafızasıÇift kameraRadyo3 mp kamera veya daha yüksek olabilirs60ve versiyon olmalıu ekran yine aynı aynı anda s60v3 ü de desteklemelidaha güçlü RealPlayertek hayalim böyle bir telefonu yapmalarıdır. bence bu telefon u yaparlarsa çok tutarbilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz
 

mstf_l

Üye
Aslında iyi olur ama ram ve tel hafızası artırılmalı yoksa rahat rahat uygulama calıstıramazsın hem bu saatten sonra hicbir firmanın dokunmatikten vazgececegini sanmıyorum
 
Aslında iyi olur ama ram ve tel hafızası artırılmalı yoksa rahat rahat uygulama calıstıramazsın hem bu saatten sonra hicbir firmanın dokunmatikten vazgececegini sanmıyorum
dokunmatik ekrandan nefret ediyorum rahat rahat uygulama oynayamıyorsun elimiz alışmış 6630 un tuşlarına bırakamıyorum
sonsuza kadar 6630 a devam...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...