Nokia 6600 Windows Mobile Kurulabilirmi

CunK

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6600 Windows Mobile Kurulabilirmi
Elimde kullanmadığım Nokia 6600 telefonum var.Bu telefona Windows Mobile kurulabileceğini duydum.Acaba bu mümkünmü? Sitenizden bulduğum işlemci özellikleri:

Nokia 6600 ARM9 102 JIT

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Tepkiler: thekochari, heken_17, cepherkül ve 1 kişi daha
evet densene yazacağına ben denedim bayağı süre kullandım ama sana kanka msn programını önenerim o daha ucuz ve msn den çıktığında 60 kb ta kadar kontör kesmiyor her hatta hemde
 

CunK

Üye
    Konu Sahibi
Dediğinden hiçbişey anlamadım :S
 

aa-tolga

Üye
Hyır kurulamaz onda sadece java desteği vardır.
 
istiyorsan 6600 a bir de ekran kartı bağlayalım...arkadaşlar cep bilgisayarları hariç hiçbir telefona işletim sistemi atılamaz ki
 

CunK

Üye
    Konu Sahibi
Hatalı bilgi vermeyelim.6600 symbiandır.sis ve jar dosyalarını çalıştırır.

Konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabına gelince yüklenemez.
Yardımcı olduğun için teşekkürler.
 
Ben bu işi anlamadım.arkadaş cep telefonuna windows mobile 6 işletim ssitemini mi yoksa windows mobile messenger kurmak istiyor?2.ikincisi olar ama birinci seçenek pek mümkün gibi durmuyor.Bir kere işletim sistemini romdan atmak lazım.Ama ne yalan söylüyeyim Symbian daha güncel bir versiyonunu yukleyebilirmiyiz 6600 veya başka eski symbian telefonlara diye ama bir sonuc bulamadım
 

Emre-45

Üye
Ama c sürücüsünün boyutu ile alakalı birşey.6600 da 6MB telefon hafızası.
 

şedid

Üye
arkadaşlar biraz konu dışı olacak ama benim nokia 6600 var ve ben bu telefondan bir türlü facebooka giremiyorum.karşıma hep engellenmiş site yazısı çıkıyor. ne yapmalıyım acaba
 

Emre-45

Üye
Başka tarayıcı kullanmayı dene.Opera mini olabilir .Olmazsa hard format at.
 
internet ayarşarında da sorun olabilir setting wizardı yükle wap ayarlarını yap..
 

şedid

Üye
verdiğiniz bilgiler için teşekürler .
 
ben kurdum

--------------- Ekleme ---------------

6600 ile neler yaptığımı görseniz
kameram 5.00 megapiksel
 

aa-tolga

Üye
Hatalı bilgi vermeyelim.6600 symbiandır.sis ve jar dosyalarını çalıştırır.




Konuyu açan arkadaşın sorusunun cevabına gelince yüklenemez.

Hatalı Bilgi Değil Yanlış Anlamayalım.

6600 SLIDE
Bu telefon s 40 sadece java işletim sistemi vardır.Dahili hafıza 20 mb dır.

Sizin dediğiniz 6600 eski olan bu tabiki onda symbian var ama artık o telefon tedavülden kaltı.
 
dostum biizm 6600 a bırakk windows mobile ı symbian zor yüklenmiş sen ne diyorsun hiç mümükün olur mu o sadece pda larda olur 6600 ın 1.7mb rami var şu an bende düşün ARTIK
 
arkadasım windows mabbile yukleyemezsin ama ufak flaş animasyonları var anca onlarla wista falan kullanırsın zaten sorun tam anlaşılmadı işletim sistemi sorduysan yukleyemssinde msn programı dorduysan yukleye bilirsinn
 

galaxy7

Üye
attisliğe gerek yok
6600 sadece java deildir her türlü symbian olur eminim sizin telefondan daha iyidir alpertemmuz