Nokia 6300 ve 6301

    Konu Sahibi
Nokia 6300 ve 6301
arkadaşlar ben bu hafta yada gelcek hafta nokia 6301 alacağım ve 6300 le pek bir fark yok bu forumda 6300 ve 6301 kullananların iyi ve kötü görüşlerini bekliyorum şimdiden tşkler...
 
Tepkiler: kasap52

king512

Üye
6301 daha iyi de türkiyede yok
 
    Konu Sahibi
nasıl yok arkadaşım olması lazım o zaman ben yarın ne alcam :S
 

schumici

Üye
abi kesin bişey bilmiyorum ama 6301 var sanırım
 
6301 türkiyede olması lazım
 

eraera

Üye
Özellik olarak ikiside aynı. sadece6301 in rengi kahverengi ve yan uyarı ışıkları sarı yanıyor. 6300 ınki mavi.
 

FoRcNoP

Üye
ArkadasLar İncelediyseniz sadece web de gördüğüm kadarıyla söylüyorum sanırım sesi biraz daha net + arkadasın dediği gibi yan ışıkları farklı Kapak rengi tercihe göre değişir.!!
 
hiç bir farkı yok desem yeridir 6300 telefon hafızası 7,8 mb 6301 30 mb eksisi var artısı yok bence
6300 dan daha kalın daha ağır
 

Tec/-/no

Üye
6301 de wireless var diye biliyorum Bu cok iyi bir özellik o yüzden kesinlikle 6301 tavsiye ederim
 
6301 de wireless var diye biliyorum Bu cok iyi bir özellik o yüzden kesinlikle 6301 tavsiye ederim
evet arkadaşlar wifi(wlan) özelliği ve ses netliği cabası onun için 6301