Nokia 6300 telefon reset atıyor

    Konu Sahibi
Nokia 6300 telefon reset atıyor
telefonda 3-4 dk işlem yapıyorum beyaz boş bi ekran geliyor ve 5-6 sn bekledikten sonra tekrar açılıyor ve bu işlemi sürekli tekrarlıyor

--------------- Ekleme ---------------

tamam sorunu çözdüm hattan kaynaklanan bir sorun varmiş
 
Tepkiler: bozkurt32.

Furkan4

Üye
kardeş nasıl çöldüğünü anlatırsan iyi olur aynı sey benimde başıma geldi hala uğrasıyorum
 

aygun77

Üye
Bnce Sen onu bi telefoncuya göster
 

Furkan4

Üye
zaten telefoncuya göstermiştim bluetooth devresi yanmış dedi değiştirdi birde flash attı hala reset atıyordu şimdi iyi allaha şükür
 

cepmatik

Üye
Bencede En iyi telefoncu ona götürün
 
ben onu kendim yapabiliyorum memory carta girdigim zaman hemen yukarıya basıp ondan sonra # basıyorum telefon reset atıyor
 
eğer kvk'lı ise götür anlat derdini yeni bir program atarlar üstüne. benim de bazen başıma geliyordu kvk'ya götürdüm halletiler bu sorunu.
 

asi3535

Üye
arkadasım mılletı nıe kandırıyosun slımbıan tel mı 6300 yapma yaww sız aldanmayın buna vurus kapmaz kardes eger programdan yapabılır sen tel ıcın versıon yukleme yap yenı var sındı 7.0 tavsıye ederım
 
tabi canım ne virüsünden bahsediyorsunuz.. slımbıan formatında mı ki bu telefon
virüsü geçin diğer ihtimallere bakın...
 
*#7370# tuşlayın çıkan uyarıya evet deyin güvenlik kodunu girin tamam basınca format atıyor
(hafıza kartını çıkararak yapın hafıza kartını bilgisayarda biçimlendirip öyle takın) arkadaşında
öyle oluyodu böyle yaptık düzeldi
 

dnzcndmr

Üye
Arkadaşlar 6300 telefonların restar problemlerinin çoğu sim karttan kaynaklanıyor nedeni bilinmemekle birlikte başka sim kartı cihaza taktığınız zaman aynı sorunu vermiyor....
Teşekkürler..
 
bendede oluyodu mesaj hafızası dolu ise onları sil düzelio
 
arkadaşlar ben de nokıa 6300 var telefonda virüs varsa hfıza kartını biçimlendirin eğer telefonda bazı ayarlarda beyaz ekran görünüyor ise telefona ayarlardan fabrika ayrlarını geri yükleyin veya telefonun kendi yazılımını yükleyin virüs konusuna antivirüs programlarının hiç birisi işe yaramıyor haberinz olsun

--------------- Ekleme ---------------

birde 6300 larda ses şifresi varmı
 
ha azına saglık asi3535 bende tam yazacaktım sen yazmısın dedigin gibi java tabanlı telefonlar virusten etkilenmez
bencede guncelle aynı sorun bende vardı guncelledim bi sorun kalmadı
 
nns diye biyazılım war ordan dene
 

saat1254

Üye
arkadaşlar 6233 aldım 4 hafta kullandım bir tema yükledim ve telefonu açıyorum 2 sn menüde duruyor ve sihay bir çizgi telefonun ortasından geçiyor ve tel reset atıyor hemde 3-4 kez ondan sonra tel kapanıyor *#7780# yapıyorum fabrika ayarlarına dönülsün mü diyor evet diyorum ve güvenlik kodunu istiyor emrullah yazacakken tekrar reset atıyor ve yazamıyorum bunun sorunu ne telefoncuya götürürsem ne kadara mal olur bilgi verebilirmisiniz

Video çektim o videonun adresi: (44 saniye)

admin kusura bakma acil yardım lazım olduğu için izlesene.com a upload ettim özür dilerim
 
arkadasım bende aynı sorun var hafıza kartını takınca tel kapanıp tekrar acılıo.yeni sürüm yüklettım 7.0 ı yıne aynı seyı yapıo....
 

kaan7878

Üye
Kaspersky Anti-Virus 2009 ile tarıtıyorum bişey bulmuyor

--------------- Ekleme ---------------

bunu http://www.maxicep.com/s60-antiviru...iligi-ile-bulasan-virusu-temizler-224039.html yüklediğimden beri sorun yok

telefon virüslerini pc programı bulamaz telinde virüs bulaşmış ve çoktan dosyalarını bozmuş tamamen çökmeden ( çökerse dönüşü olmaz ) pc ne 6300 cd sini yükle ve telefonun sürümünü güncelle bu her zaman işe yara ,, kod falan yazmaya uğraşma onlar hiç bir zaman tam format atmaz sürümünü güncelleyince telefonun YENİ ALMIŞ GİBİ ( her şey silinir tel hafızasındaki ) performansı tavanda oalcak ve hiç bi sorun kalmaz

--------------- Ekleme ---------------

arkadasım bende aynı sorun var hafıza kartını takınca tel kapanıp tekrar acılıo.yeni sürüm yüklettım 7.0 ı yıne aynı seyı yapıo....

o zaman sorun hafıza kartında vürüs var hafıza kartını biçimlendir (pc de telde yaparsan vürüs tele tekrar geçer ) eğer yine oluyosa açama kapama tuşu sıkışmış veya hassaslaşmış olabilir