gugulyns Üye ya kardeş ben oyunları telefona attım. Açılırken uygulama hatası diyor nasıl halledebiliriz????
antifebeş Üye yaa nokıa 6300 desteklemiyor ve ben bunu indiremyyorummm... --------------- Ekleme --------------- indiremiyorummmmmmmmmmm yaaa( --------------- Ekleme --------------- ollleyyyyyy başardımmm teşekkürlerrrr oynadıkça ekleyeni hatırlıcaz sözzz kolay gelsin)
yaa nokıa 6300 desteklemiyor ve ben bunu indiremyyorummm... --------------- Ekleme --------------- indiremiyorummmmmmmmmmm yaaa( --------------- Ekleme --------------- ollleyyyyyy başardımmm teşekkürlerrrr oynadıkça ekleyeni hatırlıcaz sözzz kolay gelsin)