nokia 6300 hafıza kartı problemi

n6300

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6300 hafıza kartı problemi
arkadaşlar ben hafıza kartıma şifre koydum ve şifreyi bilmiyorum hafıza kartınada bilgisayardan erişemiyorum bu şifreyi kırmanın bir yolu varmı ? ne yapmam gerekiyor
 
telefondan hafıza kartının üzerine gelip seçenekler dedin mi Şifre Sil var ordan Silebilirsin ama şifreni unuttuysan geçmiş olsun derim
 

POWER

Üye
maalesef çözüm yok...
 

n6300

Üye
    Konu Sahibi
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
 
Hafıza kartıyla ilgili başka bi konu açmim dedim buraya yazıyorum benim 6300 hafıza kartı canavarı 2 defa kartı bozdu nedenini araştırdım ama bulamadım forumlarda falan markasız dandik kartlardandır dedim gittim kingston aldım 2gb aynen onuda bozdu en son vardığım noktada hafıza kartımın 300 Mb tını kullana biliyorum çünki 2gb lık hafıza kartına yeni mp3 atarken okadarı zaten doluydu gerisini önce dolu gösterdi sonra pc dondu sonrası malum gitti anladığım kadarı ile çok yüklü bilgileri birden atmıyacaksın son hamlemde 900 mb mp3 kopyalamak istemiştim bilmiyorum başına gelen varmı gelmediysede dikkat edin 100 mb olarak atmanızda fayda var hatta daha da küçültün
 
hekese slm msj yazmak için 1000 tane siteye üye oldum neyse konuya dönelim 6300 hafıza kartı biçimlendir kgüvenlik kodu isterse 12345 yaz bende unutmuştum .......
 
Tepkiler: ziyak
kardeş sen bunları geç hafıza kartını biçimlendir dediğnde karşına gelen sayfaya iyi bak orada FAT1 yazar onu FAT2 olarak değiştir h.kartını bilgisyar formatında biçimlendir sonra h.ktını telefona biçimlendir sonra telefonu kapa aç ha bu arada h.kartını tel kapalıyken tak yinede olmuyosa h.kartın bozulmuştur 15 tl bayılmak zorundasın kusura bakma...:-)))
 
selam 6300 telefonum suya düştü tamir ettirdim şuan çalışıyor ama hafıza kartı çalışmıyor telefon görmüyor ne yapabilirim lütfen yardım! şimdidem teşekkürler