Nokia 6300 Güncelleme

centor

Üye
millet dikkat. 6300 ın 7,30 versiyonu çıktı. ben turkcell den aldım. 7,30 a güncelleyince turkcell in teması gelio. daha önce tamircide yazılım attırmıştım. 0 yazılım olduğu için turkcell die bişey kalmamıştı. ama kendim güncelleme yaptım menüye turkcell-im simgesi geldi. telefon açılırken turkcell teması ile açılıo. temayı değiştiriom siyah tema yapıorum kapatıp açınca yine tema turkcell teması olarak açıkıo. güncellemeyin telefonunuz turkcellden aldıysanız.. şimdi telefona yazılım atmaya çalışıorum. normal black-silver rm-217 yazılım atacam ama gerekli hiç bi program yok. yardım edebilecek varmı bana.
 

coskun27

Üye
Arkadaşlar ben 07,21 versiyonu yükledim telefon yavaşladı.müzik çalar 30-40 saniye beklediktensonra açılıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden tşk...
 

umtklc

Üye
ya bende nokia pc suite filan yok.. vardı da sildim önceden.. acaba hafıza kartından , card reader dan yukleyemez miyiz ?
 

bypoyraz

Üye
Ya Kardeş Ben İndirdimde Masaya Reset Atılması Lazım Diyor Ama Masa Deep Freeze Var Ne Yapabilirim Bi Çözüm Göster Ya
 

fatihss

Üye
tesekkur ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
çok tşkürler ellerine sağlık vallah içim rahat etmendi seni böyle slm siz tşk süz iyi olmuş gine sağolasın