Nokia 6270 Stoklarda..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nokia 6270 Stoklarda..






842 YTL..
 

Gokhan43

Üye
6280'ded yakında gelir , fiyatı pek pahalı değil ayrıca 320*240 Pixel ekran yazıyor , sanırım Mp4 video çekiyor ki inşallah öyledir.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
VHS Kalitesinde video: 6270
VCD Kalitesinde video: 6280



6280 2 Ay sonra piyasada olacak..
 

gio

Üye
ah şu 6280 bi gelse
6270 i gördüm ekran süper
 

Gokhan43

Üye
VHS : 352*288

VCD : 640*480

Şimdi 6280 , 640*480 Videomu çekecek ?
 

Gokhan43

Üye
O zaman bu alemde bir deprem...
 
uuuff !!640x480 cekıyosa kı sanmıyorum o gene (352x288) dır ben N70 satıp dırek 6280 alırım!!!
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sen sanma dostum ama 640*480 Çektiği kesindir fakat 15 FPS olacak maalesef..
 
ee bı anlamı kalmaz o zaman!!kesın 6281 de 30 fps yaparlar)))))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...