Nokia 603 üst menü sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanKartaL

Emekli Yönetici
yaptım tekrar suite gerı yukledım kardesım Ondan sonra verdım aldıgım yere. Bakalım cok merak eıdyorum sorun ney. Nasıl bir sorun bu mantık yürütemıyorumm

iyi yapmışsın bakalım ne diyecekler sorun için merak ettim
 
Tepkiler: Polymath

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Sorun Çözülürse Maxicep üyelerine söylerim nedenini söylerlerse
 

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemlerinin tamamlanması için değişmesi gereken parçanın üreticiden siparişi verilmiş olup stoklarımıza ulaşması beklenmektedir

ARkadaşlar Kvk sitesinde Cihaz takibinde bu yazıyor. SAnırım Ekranı değişecekler. Bir aylık telefonun. Lanet olsun Bu nokia ya. ARtık eskisi gibi sağlam değil malesef. 1 Ayda telefon mu bozulur
 
aynısı sitemini kvkya söyle telefon daha 1 aylık diyorsun ayıplı maldan dolayı yenisini isteme hakkın var
 

erdgnblt

Üye
Yenisi kesinlikle istemelisin.
 

Polymath

Üye
    Konu Sahibi
yok arkadaşlar 1 ay dedıysem şubatın 22sınde almıştım.1 ayı gectı bıraz işte
 

KxTR79

Üye
nokiaya götür yazılımı tekrar yükler düzeltirler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...