Nokia 603 Ön incelemem

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 603 Ön incelemem
sizi Symbian Türkiye'ye alalım
 

Febris

Üye
güzel telefon bu ya
 
Tamam şimdi izledim.Güzel.İnterneti ancak 1 GHz'e göre yavaş sayılır.Asphalt'ı tak diye dokunur dokunmaz açınca şaşırdım,o da java çıktıTekrar teşekkürler.
 
    Konu Sahibi
lütfen ana ekran arası geçişlerde verdiği tepkileri görmediniz mi ? resmen bire bir parmağıma uyum sağlıyor
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Evet inceleme kullanım deneyimini göstermek adına güzel olmuş, baya hızlı ve akıcı bir telefon.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...