nokia 5800 XM yeni version

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia 5800 XM yeni version
Nokia'dan resmi bir açıklama geldi. Bunlardan biri artık N serisi telefonlarda Symbian yerine Linux işletim sistemi kullanacağı ve N8 ile artık Symbian'a son nokta koyduğunu açıkladı. Bir diğeri ise, Nokia'nın şimdiye kadar ki en gözde telefonu olan 5800 XM için geldi

"En geç Eylül ayı veya Eylül'ün sonunda v60 çıkacak ! " denildi.
Nokia şirketi yaptığı bu açıklamanın sonunda ise, "Artık bu son yazılım güncelleştirmesi olacak " notunu ekledi.
V40 içinde son sürüm denilmişti daha önce. Nokia dokunmatik ekran olan bu ilk telefonu için daha bu son olacak dediği birçok güncelleme ile karşımıza çıkacağa benzer. Dokunmatik ekranlı ilk göz ağrısı olan 5800 bana göre halen birçok eksikle dolu. Gün geçtikçe nokia yetkilileri de farkedecekler bu eksikleri, bu telefondan vazgeçemeyenlerin istek ve talepleri arttıkça biz daha çok güncelleme yaparız gibi görünüyor. En azından şahsi düşüncem bu yönde.
 
Tepkiler: ridvan1981, deliruzgar25, volkan1497 ve 1 kişi daha
doqru dion kardeşim ama nokia n8 i adam akıllı sattıktan sonra 5800ın bitti an olucak
 

SavinMe

Üye
kim demis 5800 isi bitcek die.. zten telefonda yok yok daha ne olsun
 
5800 da n73 6600 ve diger çok tutulan modeller gibi çok tutulur bence
 
    Konu Sahibi
Daha öncede söylemiştim. Benim şahsi düşüncemdir. Piyasadan çabuk kopacak bir model değil bu model çıkana kadar insanlar sabırsızlıkla nokia dan bir dokunmatik ekran beklediler. Biraz geç geldi ama temiz geldi. Yok yok denecek kadar iyi bir telefon ama halen bazı eksikleri bulunmakta. Bakalım yeni güncelleme ile nelere sahip olacağıız. Herşeyden önce kendi belleğine entegreli flash player ve msn telefonu biraz daha çekici kılabilir. Forumlara baktığım zaman msn olmasada flash playerden yana tüm kullanıcılar dert yanmakta. Umarım yeni versiyondaki değişikliklerden birisi bu olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...