Telefon Tavsiyesi Nokia 5530 vs. Nokia 5800

Zegen

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5530 vs. Nokia 5800
Sizce hangisi daha iyi?

 
hertürlü 5800 bence

5800'da;

1)Çift LED var 5530da tek
2)3G var 5530da yok
3)Ön kamera var 5530da yok
 
5800 daha iyi
ekran daha büyük 3.2inç
3g
GPS
5800 ı almak daha mantıklı
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
5800 Tabiki.. 5530 diyen olucağını sanmam
 
5530 ses yönünden nokianın en iyi hoparlörlerini kullanan 2. bas ağırlıklı cihaz (1. x6 ) inanılmaz kalitede bir ses kalitesi var ayrıca daha hızlı daha şık ama malesef 3g ve gps eksikleri var.
 

Zegen

Üye
    Konu Sahibi
5530 ses yönünden nokianın en iyi hoparlörlerini kullanan 2. bas ağırlıklı cihaz (1. x6 ) inanılmaz kalitede bir ses kalitesi var ayrıca daha hızlı daha şık ama malesef 3g ve gps eksikleri var.

3g var kardeşim ama görüntülü konuşma için değil bağlantı olarak var
 
5530 ses yönünden nokianın en iyi hoparlörlerini kullanan 2. bas ağırlıklı cihaz (1. x6 ) inanılmaz kalitede bir ses kalitesi var ayrıca daha hızlı daha şık ama malesef 3g ve gps eksikleri var.

ama 5800da metal dinlemek ayrı bi güzel
 
nokia 5530da c-walk ı açtık arkadaşta telefon bildiğin kolon gibi sarsılıyor hoparlörleri inanılmaz güçlü aynı olay x6 da da oluyor 5800da hiçbir hareketlenme olmuyor
 

Zegen

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5530da c-walk ı açtık arkadaşta telefon bildiğin kolon gibi sarsılıyor hoparlörleri inanılmaz güçlü aynı olay x6 da da oluyor 5800da hiçbir hareketlenme olmuyor

o kadar güçlü mü
 
arkadaşım hoparlör bu amfi değil ki sarsılsın biraz salladın gibi geldi
 
ya anlamıyorum ki 5530un neresi 5800dan iyi yaw kanıt gösterin bana bidaha ağzıma 5800ı alırsam namerdim!
 
arkadaşım sarsılmayı hala çözemedinmi kolonun sarsılması yani sesi bozmaması için kolonun altına biaz boşluk konur bu sayede kolon rahatlıkla sarsılır ve sesleri bozmaz 5530 5 kolona sahip olunca sarsılmayı rahatlıkla hissedebiliyorsun. 5800da bile hissediyorsun ama 5530 kadar sarsılmıyor.
 
bişey farkettim 2 gündür seninle sadece 5530 ve 5800 konusunda tartışıyoruz
 

Neverex

Üye
Tamam bu tartışmaya hiç gerek yok sana göre 5800 harika telefon.Bana göre 5530 harika telefon bu kadar.Büyütmeye gerek yok.
 
napıcan bunları al samsung wave 8500 bak keyfıne